T.H.O Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Lei heller en henger og få dratt den hjem. Blir nok det billigste.
TheBirg Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Sjekk også forsikkring. Oftest har man tauing av bil til nærmeste verksted for en liten egenandel. Og er hjemmet ditt nærmere enn nærmeste verksted tar de ofte ikke mere enn egenandelen for å frakte til ønsket sted.
TheBirg Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Bare så jeg forstår deg rett ? Du har brukt allt du eier og har av penger på en bil som du lar stå ulåst nedi by`n mens du fester ?
Melkvik Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 er nok ikke så enkelt, er vel immbolicer eller noe på den der regner jeg med? Dvs att den kun kan startes ved hjelp av nøkkelen din, må vel på bmw og kode ny nøkkel når du skifter tenningslås muligens:) Men er vel enklest å ringe NAF, forklar dem problemet, og få bilen hjem til deg selv, eller ett verksted.
ShellMotul Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Ja tenninga går på hvis du vrir rundt på den røde bryteren bak tenningslåsen, men bilen starter ikke siden startsperra ikke blir deaktivert. Startsperra blir deaktivert elektronisk av nøkkelen, som du ikke har, men det finnes sikkert en annen måte å gjøre dette på.
hao Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Husk at rattlåsen kan hekte seg fast under kjøring da. Startsperre kom på senere modeller. Fra 96 tror jeg. Dette ser du på nøkkelen. Det er ingen mulighet for å overgå den annet enn ved å bytte hjerne og tenningslås samtidig. Som TheBirg sier så har du sikkert berging på forsikringen din og da koster det deg kun egenandel for å få bilen hjem. Her er noe som er relatert. http://www.abcnyheter.no/nyheter/110513 ... e-av-bilen
bmw cab Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Ehh,du har brukt alt av det du har på bilen,men du har bare en nøkkel??,har liksom ikke en reserve nøkkel hjemme liksom?? Så dette er piss..
Reset Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Høres ut som gutten skal stjele seg en E36 Mange skeptikere her ute ser jeg. Kjenner til denne karen, har er av den ærlige typen. Bare synn at folk driver og stjeler andres nøkler! Håper bare han ordner seg med ett ekstra sett nøkler neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå