Gå til innhold

Min 1-Serie M-Sport I AlpinHvit I (Solgt!)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 200
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det du som kjører til Voss / gjennom Voss av og til? Har møtt ein 1-serie hvit coupe fleire ganger på den vegen :) Nydelig bil forresten! Blei skamfeit med senk og felger..!!

Nei, det er nok ikke meg gitt. Bor laaangt unna Voss ;)

Takk for det, ble mye mer fornøyd etter senk og med TSW felga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt 4.stk 8x19" ET 40 felger liggenes :)

Brukt i ca en uke!

Pris: 4000,- Dette er BILLIG!

Synes disse er veldig fine... Ser det er 7000 for dunlop dekk på dekkonline.no, og jeg vet ikke om jeg har 11000 akkurat nå... Går vel en del penger i ferien, og jeg trengte visst nye klær for 4000 her om dagen ifølge en jeg kjenner.... :roll:

Hvilket merke/modell er felgene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt 4.stk 8x19" ET 40 felger liggenes :)

Brukt i ca en uke!

Pris: 4000,- Dette er BILLIG!

Synes disse er veldig fine... Ser det er 7000 for dunlop dekk på dekkonline.no, og jeg vet ikke om jeg har 11000 akkurat nå... Går vel en del penger i ferien, og jeg trengte visst nye klær for 4000 her om dagen ifølge en jeg kjenner.... :roll:

Hvilket merke/modell er felgene?

Hvis du klarer deg med noe billigere enn Dunlop, så klarer du alltids å få 19" dekk til 1100,- stk :) Men, varierer jo hvilket merke og mønster man vil ha selvsagt.

Merke på felgen er Privat Netz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du klarer deg med noe billigere enn Dunlop, så klarer du alltids å få 19" dekk til 1100,- stk :) Men, varierer jo hvilket merke og mønster man vil ha selvsagt.

Merke på felgen er Privat Netz.

Såklart, men etter erfaring med billig vinterdekk tror jeg at jeg vil holde meg med et litt ordentlig merke:) Takk for svar, jeg får telle litt på knappene, så hører jeg fra meg om det blir aktuelt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du klarer deg med noe billigere enn Dunlop, så klarer du alltids å få 19" dekk til 1100,- stk :) Men, varierer jo hvilket merke og mønster man vil ha selvsagt.

Merke på felgen er Privat Netz.

Såklart, men etter erfaring med billig vinterdekk tror jeg at jeg vil holde meg med et litt ordentlig merke:) Takk for svar, jeg får telle litt på knappene, så hører jeg fra meg om det blir aktuelt:)

Jeg personlig blander ikke sommer og vinterhjul da vintern krever en del mer kvalitet på hjulene, men skjønner tankegangen :) Du får si ifra om det blir aktuelt! Ligger i eske klare for ny eier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vurderer nå salg av 1-Serien grunnet forespørsel om 2 biler jeg har litt smålyst på. Så da ser vi hvordan et evt salg her går først. Vet det er en veeldig stille periode nå, så regner igrunn med at den ikke blir solgt første uka.

Legger ved link til annonse på Finn.no:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29349688

Bare å sende på en melding eller ringe hvis det er noe du lurer på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...