DanielMK Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Er det du som kjører til Voss / gjennom Voss av og til? Har møtt ein 1-serie hvit coupe fleire ganger på den vegen Nydelig bil forresten! Blei skamfeit med senk og felger..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 Er det du som kjører til Voss / gjennom Voss av og til? Har møtt ein 1-serie hvit coupe fleire ganger på den vegen Nydelig bil forresten! Blei skamfeit med senk og felger..!! Nei, det er nok ikke meg gitt. Bor laaangt unna Voss Takk for det, ble mye mer fornøyd etter senk og med TSW felga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Har fortsatt 4.stk 8x19" ET 40 felger liggenes Brukt i ca en uke! Pris: 4000,- Dette er BILLIG! Synes disse er veldig fine... Ser det er 7000 for dunlop dekk på dekkonline.no, og jeg vet ikke om jeg har 11000 akkurat nå... Går vel en del penger i ferien, og jeg trengte visst nye klær for 4000 her om dagen ifølge en jeg kjenner.... Hvilket merke/modell er felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Har fortsatt 4.stk 8x19" ET 40 felger liggenes Brukt i ca en uke! Pris: 4000,- Dette er BILLIG! Synes disse er veldig fine... Ser det er 7000 for dunlop dekk på dekkonline.no, og jeg vet ikke om jeg har 11000 akkurat nå... Går vel en del penger i ferien, og jeg trengte visst nye klær for 4000 her om dagen ifølge en jeg kjenner.... Hvilket merke/modell er felgene? Hvis du klarer deg med noe billigere enn Dunlop, så klarer du alltids å få 19" dekk til 1100,- stk Men, varierer jo hvilket merke og mønster man vil ha selvsagt. Merke på felgen er Privat Netz. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Hvis du klarer deg med noe billigere enn Dunlop, så klarer du alltids å få 19" dekk til 1100,- stk Men, varierer jo hvilket merke og mønster man vil ha selvsagt. Merke på felgen er Privat Netz. Såklart, men etter erfaring med billig vinterdekk tror jeg at jeg vil holde meg med et litt ordentlig merke:) Takk for svar, jeg får telle litt på knappene, så hører jeg fra meg om det blir aktuelt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Hvis du klarer deg med noe billigere enn Dunlop, så klarer du alltids å få 19" dekk til 1100,- stk Men, varierer jo hvilket merke og mønster man vil ha selvsagt. Merke på felgen er Privat Netz. Såklart, men etter erfaring med billig vinterdekk tror jeg at jeg vil holde meg med et litt ordentlig merke:) Takk for svar, jeg får telle litt på knappene, så hører jeg fra meg om det blir aktuelt:) Jeg personlig blander ikke sommer og vinterhjul da vintern krever en del mer kvalitet på hjulene, men skjønner tankegangen Du får si ifra om det blir aktuelt! Ligger i eske klare for ny eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Vurderer nå salg av 1-Serien grunnet forespørsel om 2 biler jeg har litt smålyst på. Så da ser vi hvordan et evt salg her går først. Vet det er en veeldig stille periode nå, så regner igrunn med at den ikke blir solgt første uka. Legger ved link til annonse på Finn.no: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29349688 Bare å sende på en melding eller ringe hvis det er noe du lurer på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Spennende, kjempefin annonse! Lykke til med bilbyttet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Pen denne bilen her.Likte alt det du har gjort med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Pen denne bilen her.Likte alt det du har gjort med bilen Hyggelig å høre! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Da er ny bil handlet så da skal 1-Serien bort Bare å kjøpe folkens! Strøkent eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Hva ble neste offer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 Hva ble neste offer? Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Hva ble neste offer? Audi S3 Nei nå banna du i kirka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Han bor vel ett sted med stortsett rette veier da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå