bj0rnar88 Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 hei når jeg vrir på tenninga kommer en uling, som jeg vill tro er dieselpumpa, som kansje sitter under førersete? men denne skal vell ikke ule så fælt? den gamle eieren sier at denne dieselpumpa under setet er byttet. er redd denne skal ta kveld legger med video, så kansje noen kan si meg om dette er tegn på at den ryker snart? takker
Alpejohn Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 Høres ut som den synger på siste verset ja! Men om du slår på tenninga, og lar den stå på så skal pumpa stopp etter 30 sek eller noe slikt. Om lyden da stopper etter en stund så er du vertfall sikker på at det er pumpa, kan og demontere plast deksela under, det er ganske enkelt, og høre der Har bytta denne på min, men den hadde mer dure/buldre lyd, og så begynte bilen og fuske ved litt over halv gass Eller den rykte mener jeg Kjøpte ei fra tyskland (ebay.de) fra en som hadde gått 100 000 km, betalte 800,- tror jeg
bj0rnar88 Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Skrevet Mai 15, 2011 aha.. ja for to uker siden hørte jeg bare lyden når jeg starta bilen,så forsvant den etter ei stund, men nå hører jeg den hele tiden når jeg kjører. men er denne en svakhet? forje eiger sier han har bytte denne. vet ikke hva denne koster ny?
Alpejohn Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 aha.. ja for to uker siden hørte jeg bare lyden når jeg starta bilen,så forsvant den etter ei stund, men nå hører jeg den hele tiden når jeg kjører.men er denne en svakhet? forje eiger sier han har bytte denne. vet ikke hva denne koster ny? Det vet jeg ikke, ny koster den vel 3-4000,- på GS, men dem er jo svindyre... Så finst sikkert billigere andre plasser, på BMW kanskje (Seriøst).
bj0rnar88 Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Skrevet Mai 15, 2011 forje eier sier pumpa ble byttet for et år siden. da er det vell garanti på den?
bj0rnar88 Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 gs mente det var webastoen, men skulle sjekke bilen til uka
Alpejohn Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 gs mente det var webastoen, men skulle sjekke bilen til uka Webastoen starter kun når det er 5 grader eller kaldere ute. Om du har muligheten kan du jo bare starte den.. Og dessuten starter ikke webastoen før bilen har blitt startet. Men slå på tenninga og vent ei stund og se om lyden stopper (når dieselpumpa stopper).. Veldig enkel måte og sjekke den på vertfall..
bj0rnar88 Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Ja.tviler på det er vebastoen, starta den å låste bilen.ingen ulyd der. Har vridd om tenninga, uten å starte å da stopper ulinga etter ca 30-60 sek.
Alpejohn Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Ja.tviler på det er vebastoen, starta den å låste bilen.ingen ulyd der. Har vridd om tenninga, uten å starte å da stopper ulinga etter ca 30-60 sek. Da er det nok pumpa ja
bj0rnar88 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Skrevet Mai 22, 2011 da har jeg vert på gs i trondheim. de bestilte ny pumpe, og fikk time til fredag. så vist pumpa var gåen skulle de bytte den
Alpejohn Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 da har jeg vert på gs i trondheim. de bestilte ny pumpe, og fikk time til fredag. så vist pumpa var gåen skulle de bytte den Ja det blir vel ei lita formue det hos dem! Fryktelig enkelt å bytte, gjorde det selv på en halv time
Yngvejos Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Betalte 2500 for den pumpa hos bavaria med bmwccn rabatt, så prisen hos gs burde ligge rundt det. Jeg subbet hull i mi pumpe.
Alpejohn Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Betalte 2500 for den pumpa hos bavaria med bmwccn rabatt, så prisen hos gs burde ligge rundt det.Jeg subbet hull i mi pumpe. Da jeg sjekket kostet den 4000,- for orginal, og 3000 for u.org
bj0rnar88 Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 da ringte gs. de har bytta pumpa på garanti, å jeg trengte ikke betale for jobben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå