Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo.. jeg bare lurer litt på hva bmw folket mener om denne type bmw?

bra? dårlig? eier en 7er nå, men det er en e38 750i. har vært veldig fornøyd med denne, tviler på att en nyere type er dårligere?

Skrevet

har kun en ting å si, dette er en kjempe problem bil, du kan være sikker på at bilen kommer til å stå mere på et verksted enn du får brukt den ;) i tillegg er dette den styggeste bilen BMW noensinne har produsert, E38 er relativt MYE bedre enn E65/66 for å si det sånn, og prisene på f.eks deler til E65/66 er svindyrt pga det ikke ble produsert så veldig mange av disse. bare viskerblad koster 700kr. kan egentlig ikke komme på noe positivt om denne bilen :P

• 3 months later...
Skrevet
hallo.. jeg bare lurer litt på hva bmw folket mener om denne type bmw?

bra? dårlig? eier en 7er nå, men det er en e38 750i. har vært veldig fornøyd med denne, tviler på att en nyere type er dårligere?

Jeg synes du skal kjøpe deg en E65, så kan du selge E38'en til meg. 8)

Hva slags årgang er E38'en forresten?

Skrevet
har kun en ting å si, dette er en kjempe problem bil, du kan være sikker på at bilen kommer til å stå mere på et verksted enn du får brukt den ;) i tillegg er dette den styggeste bilen BMW noensinne har produsert, E38 er relativt MYE bedre enn E65/66 for å si det sånn, og prisene på f.eks deler til E65/66 er svindyrt pga det ikke ble produsert så veldig mange av disse. bare viskerblad koster 700kr. kan egentlig ikke komme på noe positivt om denne bilen :P

Hm, hvor har du disse opplysningene fra?Egen erfaring?

Ang at det er produsert lite av disse bilene så stemmer det ikke med feks her(hvis jeg forstår artikkeln rett):

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_7_Series_%28E65%29

Skrevet

du må lage en post av bilen din så vi får se :D

jeg hadde heller beholdt e38n i noen år til og kjøpt en f01 når de har kommet ned i pris istedet 8)

jeg synes e65 er et helt forferdelig karosseri. ikke bedre innvendig heller.

jeg synes iaffal at e38 er ganske stabile, gode saker, men om de nyere bilene er det aner jeg ikke. men klart, e38n begynner å dra på årene, og får dermed noe påkost. men det koster sikkert litt mer om noe går istykker på e65. dårligere brukt tilgang osv iaffal...

som nevnt over her at e65 bare kommer til å stå på verksted osv er nok bare vas ; ) sålenge man kjøper en bil som ikke har gått en milion km og er fulgt service/ er på passet så trur jeg ikke det er noe stort problem

Skrevet

Ang at det er produsert lite av disse bilene så stemmer det ikke med feks her(hvis jeg forstår artikkeln rett):

snakker av egne erfaringer og erfaringer fra alle BMW verksteder i landet ;)

Skrevet

snakker av egne erfaringer og erfaringer fra alle BMW verksteder i landet ;)

da kan man jo lure på hvor stor erfaring du har og det er jo facinerende at du har kontakt med alle BMW verksteder?

Hvis modellen er den mest solgte 7 serien så slår det jo i hjel argumentet om at det er produsert få av disse og derav dyre deler?

Er ikke bare det at det er blitt en vandre historie av dette?

Kan jo opplyse om at jeg har null peil på 7 serien og har vært BMW eier i kun 2 måneder.

Men du kan jo opplyse oss om din erfaring og spesifikke feil siden du sitter på så stor kompetanse?

Er en bil jeg virkelig kunne tenkt meg!

Skrevet

det stemmer som baremats sier at disse slet med "barnesykdommer", da spes på elektronikksiden. Soft close dører som ikke lukker, bagasjeroms luke, i drive som klusser osv.

Derimot er bilen god å kjøre, og alt i alt en meget bra bil.

Skrevet

Det er vel gjerne alltid litt ekstra problemer på biler som er såpass avanserte og fulle av utstyr som f.eks 7-serie, S-klasse og A8.

Det er jo en naturlov at når man har flere deler som kan bli ødelagt, vil flere deler bli ødelagt. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...