Gå til innhold

Skifte baklykt på e36

Carlos10
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig enkelt ja. Bare å gjøre som Frode D skriver. Men på bilen min hadde lista satt seg skikkelig fast i karosseriet, så jeg måtte ta i ganske hardt for å få løs lykta selv om alle mutterene var løsna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enkelt ja. Bare å gjøre som Frode D skriver. Men på bilen min hadde lista satt seg skikkelig fast i karosseriet, så jeg måtte ta i ganske hardt for å få løs lykta selv om alle mutterene var løsna.

Det var det som skjedde med min også, men så hadde tydelig hvis den gamle eieren av bilen limt fast baklyktene med superlim itillegg til de 4 boltene :S ..

Ikke vits å le av meg folkens, hvordan i huleste skulle jeg vite at de var limt fast med superlim :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dummeste jeg leser er at folk ler av en "nybegynner" som ikke vet. Er ikke dette et BMW forum?? Hvor man spør om man sitter fast? Folk tør vel faen ikke spørre om de enkleste ting snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dummeste jeg leser er at folk ler av en "nybegynner" som ikke vet. Er ikke dette et BMW forum?? Hvor man spør om man sitter fast? Folk tør vel faen ikke spørre om de enkleste ting snart!!!

Jada,jada :)

Enig i det ja. Var vel litt på kanten der. Sorry Carlos10 :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada,jada :)

Enig i det ja. Var vel litt på kanten der. Sorry Carlos10 :!:

Hehe, jeg måtte bare kommentere det! Jeg husker da jeg fikk mine første problemer med min første bil, selv de enkleste ting kan virke veldig komplisert:)

Men, du er mann nok til å si sorry til fyren. Det står det respekt av mann:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis man er grøn i utgangspunkte så er det jo ikke lett å skjønne de mest opplakte ting pga men blir usikker. og ikke tør og ta osv..

Bilene våre er sammensatt av veldig mange skruer og deler. Dette er ikke noe en ser med engang, ALT MÅ LÆRES!! Jævla bra at vi har bimmers.no!

Men, jeg undres mer over han der karen som hadde limt lyktene..Eller var kanskje bare pakning "limt" fast(uten lim seff) men, uansett så vet du nå til neste gang hvordan du bytter baklykter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...