Carlos10 Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Hei! Noen som vet hvordan man skifter baklyktene på en e36? Trenger hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Har du i det hele tatt prøvd? Åpne bagasjerommet, ta av dekselet bak lykten, løsne strømkontakten, løsne de 4 mutterene, ta lykten ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Veldig enkelt ja. Bare å gjøre som Frode D skriver. Men på bilen min hadde lista satt seg skikkelig fast i karosseriet, så jeg måtte ta i ganske hardt for å få løs lykta selv om alle mutterene var løsna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Hei! Noen som vet hvordan man skifter baklyktene på en e36? Trenger hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Hei! Noen som vet hvordan man skifter baklyktene på en e36? Trenger hjelp. +1!! Du må prøve før du spør om hjelp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos10 Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Veldig enkelt ja. Bare å gjøre som Frode D skriver. Men på bilen min hadde lista satt seg skikkelig fast i karosseriet, så jeg måtte ta i ganske hardt for å få løs lykta selv om alle mutterene var løsna. Det var det som skjedde med min også, men så hadde tydelig hvis den gamle eieren av bilen limt fast baklyktene med superlim itillegg til de 4 boltene :S .. Ikke vits å le av meg folkens, hvordan i huleste skulle jeg vite at de var limt fast med superlim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 La nå guttungen være i fre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Det dummeste jeg leser er at folk ler av en "nybegynner" som ikke vet. Er ikke dette et BMW forum?? Hvor man spør om man sitter fast? Folk tør vel faen ikke spørre om de enkleste ting snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 ........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 ........... så fint at du morer deg på nasjonaldagen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Det dummeste jeg leser er at folk ler av en "nybegynner" som ikke vet. Er ikke dette et BMW forum?? Hvor man spør om man sitter fast? Folk tør vel faen ikke spørre om de enkleste ting snart!!! Jada,jada Enig i det ja. Var vel litt på kanten der. Sorry Carlos10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Det dummeste jeg leser er at folk ler av en "nybegynner" som ikke vet. Er ikke dette et BMW forum?? Hvor man spør om man sitter fast? Folk tør vel faen ikke spørre om de enkleste ting snart!!! Jada,jada Enig i det ja. Var vel litt på kanten der. Sorry Carlos10 Hehe, jeg måtte bare kommentere det! Jeg husker da jeg fikk mine første problemer med min første bil, selv de enkleste ting kan virke veldig komplisert:) Men, du er mann nok til å si sorry til fyren. Det står det respekt av mann:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Mye voksen oppførsel inne her om dagen. Og grattis til han som faktisk hadde limt de fast.. Fikk du de av eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 vis man er grøn i utgangspunkte så er det jo ikke lett å skjønne de mest opplakte ting pga men blir usikker. og ikke tør og ta osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 vis man er grøn i utgangspunkte så er det jo ikke lett å skjønne de mest opplakte ting pga men blir usikker. og ikke tør og ta osv.. Bilene våre er sammensatt av veldig mange skruer og deler. Dette er ikke noe en ser med engang, ALT MÅ LÆRES!! Jævla bra at vi har bimmers.no! Men, jeg undres mer over han der karen som hadde limt lyktene..Eller var kanskje bare pakning "limt" fast(uten lim seff) men, uansett så vet du nå til neste gang hvordan du bytter baklykter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå