BMW E30 325 Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Mulig det står tidligere, men hvilken farge er det, og regner med bilen får samme farge:)?
APedersen Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Gleder meg til å se denne ihop, fargen blir fin Bruksbilen ser heller ikke ille ut nei!
tommyheimberg Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 har bare en ting å si! blir så vannvittig bra!
bmwe30is Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 takker for det noen som vet hvordan folk pleier å gjøre det med varmeapparatet i e30 med m60 ? lurer litt på den pumpa eller hva som skal være der.. ?
bmwe30is Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Skrevet Mai 15, 2012 da var motoren i tok like greit av hele innsuget og det, så jeg kommer til slangene til varmeapparatet.
hylle Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Ser veldig bra ut! Smart å rive av innsuget når du tok motoren oppi med girkassa. du ville ikke fått den oppi uten. isåfall ville den tatt borti her og der på frontblekket der. Men er det kullfilter eller servobeholder den sorte boksen du har der? Hvor vil du ha servobeholderen?!
bmwe30is Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Skrevet Mai 16, 2012 Ja jeg har prøvd tidligere å få motoren ned kassa og innsuget på, men det gikk ikke Det er servobeholderen. Fra 540en jeg har tatt alt annet fra vet ikke hvorfor jeg brukte den og ikke en e30 beholder.. Men nå blir det sånn, tror det skal funke
bmwe30is Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 takker, hyggelig har montert en del nå, nermer seg jaggu oppstart mangler bensin rør/slanger, ellers er det meste klart. lurer litt på hvor disse to svarte ledningene skal. kommer ut av ledningsnettet fra motoren, rett før det går inn i bilen. skal begge to på + eller.. noen som har peil? så lurer jeg litt på denne her.. noen som vet noe om den? fikk på panseret også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå