Gå til innhold

E30 340i -> S62 ESS Touring


bmwe30is
 Share

Anbefalte innlegg

Denne er hardcore! Hva er planen da? Skal den være godkjent?

tviler på jeg får den godkjent med 4 literen. kanskje det går å godkjenne med b30? så lenge man holder vekta da. som kan bli et problem i seg selv siden det er en 318.

eller så kan jeg jo sette inn en 318 motor og eugodkjenne, så har jeg ihvertfall skilt :P

Bør vel ha et greit stabstag også montro? :P

men du skal ha for å dra ting lengre enn andre! grom banebil, og om du skal kjøre den på veien er det jo bare enda grommere! :o:D

må nok ha et greit stabstag ja.. vis noen har et gromt stag til e34 m5/540 så er jeg intr. i det ;)

takk takk, viktig å prøve seg på noe litt annerledes :P

-et5 har du:p

Ser fremdeles bra ut;)

sånn blir det ja :P

takker for det :)

det her begynner og bli maskin as!

ja, det er nå bilbygging er gøy. montere rene fine deler på et nylakka karroseri. har venta på det lenge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyy faen hehe! Har nå lest alle sidene og må si du er bare helt rå. Ikke bare bilen(e), men alle løysninger og kreativiteten din på alt muligt er imponerende i seg sjøl. Stå på og gleder meg nok like mye som de fleste og se denne LIVE:D

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det jeg ser! Men du som lager alt mulig selv lager vel fort et grovt stabstag selv vel? :D

hmm, ikke dumt. må undersøke litt hvordan det er å få tak i fjærstål, og hvordan det er å varme/bøye dette.. :)

Fyy faen hehe! Har nå lest alle sidene og må si du er bare helt rå. Ikke bare bilen(e), men alle løysninger og kreativiteten din på alt muligt er imponerende i seg sjøl. Stå på og gleder meg nok like mye som de fleste og se denne LIVE:D

MVH

hehe :P tusen takk for det. hyggelig med sånne kommentarer :)

noen bilder fra kveldens innsats. laget jigg til å sveise om e36 spindlene. vert å snakka med sveiser å fått instrukser fra han om forvarming osv. flytta hullet til styrekula 20mm bak. tror dette ble bra :)

m1bzmrne64z8qprzr03c.jpg

pyj8iwrjm7l53bstr9xh.jpg

8p0v290mgzmi62d5c8mj.jpg

xcs1tj3yyltavbbp5xqh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er mer en godt nok å borre lenger inne, slik folk gjør det når de skal ha mer sving, Men ble nok helt knall dette her.

rå til å sveise ser jeg, skulle hatt de kunnskapene kjenner jeg, tar jo evigheter hos meg :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er mer en godt nok å borre lenger inne, slik folk gjør det når de skal ha mer sving, Men ble nok helt knall dette her.

rå til å sveise ser jeg, skulle hatt de kunnskapene kjenner jeg, tar jo evigheter hos meg :mrgreen:

åja okei. satser på at det blir bra dette :P

takk for det du :)

Fantastisk rått prosjekt detta her! :D Følger med!! :D

takk takk :)

Bra bilder, jeg liker å se slikt som dette! Godt gjennomført bygg dette, all credz for det!

takker så mye for det :)

fikk filterboks fra 540 i posten her om dagen. med nytt k&n filter og noen småting.

greit å ha 540 delebilen stående enda, bare å borre ut punktsveisene på brakettene til filterboksen og spylertanken å sveise de på e30en.

spylertanken er også fra 540. passet egentlig ganske greit. måtte kappe ut litt av frontstykket for å få plass til filterboksen, men tar ikke det så tungt.

noen bilder:

dfwqe6vso7ran9w9p8ow.jpg

grtf3kjqpus9wcuaa00x.jpg

1prpz0178fqwe06ebm0r.jpg

8v907e40htmeoykd1rhb.jpg

prøvemontert spindlene. ble ganske greit med styring nå. hjulet tar i stabstaget. dette for holde en stunn:

3h55kn3u0gjywxj4mnnq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

[ Bilde ]

Kommer ikke over dette bildet jeg!

Sykt tøft, gleder meg virkelig til denne kommer seg på veien! ;)

gleder meg utrolig mye selv til jeg blir ferdig å skal ut på veien å kjøre :P

er ikke så mye igjen nå, regner med å være klar til våren ihvertfall.

skjer ikke så mye for tia, men noen småting får jeg gjort.

ny list under bakruta, nytt plastdeksel bak skiltet, nye skiltlys og nytt bmw merke.

spylerdysene var tette, men nå virker viskeren og spylinga helt 100.

fikk lakkert viskerarmen i samme slengen.

c54k8jt6ubsyy0ukx7pt.jpg

ad8yjxshww19ffxsoias.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...