Gå til innhold

E30 340i -> S62 ESS Touring


bmwe30is
 Share

Anbefalte innlegg

har 3,64 utveksling nå, og føler det virker ganske bra.

tenkte om jeg var så heldig å fikk godkjent bilen med m60b30 og får skilt, så kan det jo være greit å ha en litt snillere utveksling for "turkjøring". da passer vel 2,93 bra :)

B30 går nok rett gjennom, veier mindre enn m20en som satt nedi originalt og innenfor hartge h35 papira :)

Har selv søkt på godkjenning for m60b40 i e30en min. Vet motoren overskrider hartge spesifikasjonene, men har en plan hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt spørsmål, hvor kjøpte du eksospottene fra? og hvilken dim er det på endestussene?

de kjøpte jeg i en stand på gatebil på rudskogen for mange år siden. husker ikke hvem det var, lurer på om det var realcar. syns ikke det er de fineste pottene i verden, men fikk de for bare noen hundrelapper, så måtte kjøpe de. nå fikk jeg jo bruk for de :)

har 3,64 utveksling nå, og føler det virker ganske bra.

tenkte om jeg var så heldig å fikk godkjent bilen med m60b30 og får skilt, så kan det jo være greit å ha en litt snillere utveksling for "turkjøring". da passer vel 2,93 bra :)

B30 går nok rett gjennom, veier mindre enn m20en som satt nedi originalt og innenfor hartge h35 papira :)

Har selv søkt på godkjenning for m60b40 i e30en min. Vet motoren overskrider hartge spesifikasjonene, men har en plan hehe :)

dette er en 318 originalt dessverre. satser på at søknaden blir godkjent, så får jeg ta problemet med vekta senere.

åja, hehe. vis planen din går i boks, så er jeg interessert i å høre mer om den :P

hadde jo vert helt topp å fått m60b40 i vognkortet.

Har brukt flere timer på å få lest gjennom tråden :P og dette må være noe av det råeste jeg har sett her på bimmers, håper å få sett denne live på treff en gang :)

takk for det du, hyggelig at du tar deg tid til det :)

noe av det råeste er det nok ikke, men det blir nok en artig bil til slutt :)

håper på å være klar til e30meet i sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er en 318 originalt dessverre. satser på at søknaden blir godkjent, så får jeg ta problemet med vekta senere.

åja, hehe. vis planen din går i boks, så er jeg interessert i å høre mer om den :P

hadde jo vert helt topp å fått m60b40 i vognkortet.

Ahaaa, ja da blir vekta fort et større problem! Men bytter du panser å forskjerm med glassfiber så havner du nok innafor :)

M60 er ikke så mange kilo tyngre enn en m40 ;)

Ja hadde vært fett å hatt M60B40 i vognkortet! :D Om jeg får det igjennom skal du få en pm av meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt spørsmål, hvor kjøpte du eksospottene fra? og hvilken dim er det på endestussene?

de kjøpte jeg i en stand på gatebil på rudskogen for mange år siden. husker ikke hvem det var, lurer på om det var realcar. syns ikke det er de fineste pottene i verden, men fikk de for bare noen hundrelapper, så måtte kjøpe de. nå fikk jeg jo bruk for de :)

Alltid kjekt med litt ting liggende ;)

Har behov for 2 stk 3,5 eller 4" endepotte skjønner du, men tenkte å ikke svi av en formue på det :P hørtes ut som du fikk en knakenes bra deal iallefall :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er en 318 originalt dessverre. satser på at søknaden blir godkjent, så får jeg ta problemet med vekta senere.

åja, hehe. vis planen din går i boks, så er jeg interessert i å høre mer om den :P

hadde jo vert helt topp å fått m60b40 i vognkortet.

Ahaaa, ja da blir vekta fort et større problem! Men bytter du panser å forskjerm med glassfiber så havner du nok innafor :)

M60 er ikke så mange kilo tyngre enn en m40 ;)

Ja hadde vært fett å hatt M60B40 i vognkortet! :D Om jeg får det igjennom skal du få en pm av meg :)

ja det går sikkert, om jeg letter den nok :P m60 er ikke den tyngste motoren nei.

takk for det, håper det går i boks :)

Blir så sykt rå den e30'n! syns det er morsomt at du gjør ting annerledes, og de felgene er konge! Digger også bruksbilen din :) håper å få se denne på treff i sommer :) stå på!

takk takk :) bruksbilen skal selges til sommeren om noen er intr. i den.

målet er å komme meg på e30meet. håper de har en god dag på biltilsynet den dagen jeg kommer å spør etter prøveskilt til rudskogen og tilbake igjen. i underkant av 1000km tur-retur :P

Kjapt spørsmål, hvor kjøpte du eksospottene fra? og hvilken dim er det på endestussene?

de kjøpte jeg i en stand på gatebil på rudskogen for mange år siden. husker ikke hvem det var, lurer på om det var realcar. syns ikke det er de fineste pottene i verden, men fikk de for bare noen hundrelapper, så måtte kjøpe de. nå fikk jeg jo bruk for de :)

Alltid kjekt med litt ting liggende ;)

Har behov for 2 stk 3,5 eller 4" endepotte skjønner du, men tenkte å ikke svi av en formue på det :P hørtes ut som du fikk en knakenes bra deal iallefall :lol:

hehe ja, viktig å ha litt deler på lager.

åjaa, glemte å skrive i stad hvor store disse er. har ikke målt, men vil tro de er 3,5"-4".

var en grei deal det ja. var på søndagen da de holdt på å pakke sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vis dem bilen du skal til rudskogen med så har di ikke hjerte til å ikke la denne skjønnheten få kjøre seg litt :)

hehe, burer meg vel heller inne :P

Pleier gå fint å leie skilter :)

kommer an på dagsformen på de folkene der virker det som. av og til går det veldig greit, andre ganger er det såvidt jeg får.. men men, satser på det går greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du kjøre på rudskogen krever de at det skal stå "Rudskogen" på prøveskilta mener jeg å huske. Her i bærum er det overhode ingen problem å leie prøveskilt på vanlig kjøring :) Leide i vinter skilt herifra og til valders fordi jeg skulle på hyttetur, "jaja ingent problem og god tur!" fikk jeg i svar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...