Gå til innhold

E30 340i -> S62 ESS Touring


bmwe30is
 Share

Anbefalte innlegg

Kult å se hele bilder av denne;) vært gøy å fått sett denne live

Det får du på E30meet!! :D

faaaaen så bøs denne er!! gleder meg virkelig til å se denne!! :)

takker :)

satser på det ja. vis alt virker og går som det skal, så blir det vel litt kjøring på e30meet :)

har kjørt litt med bilen nå, og clutchen holder fortsatt ikke. han bestilt nytt svinghjul, og sendt noen mail rundt om å få tak i 4 eller 6-puck lamell. har jo helt ny sachs race trykkplate til s62, så den bør vel holde.

Niiiice :-D kjeme hitt t uga å kjikke ein tur!!! :-D

bare å ta ein tur :P

kjøpt noen nye hjul. 9 og 10x17 remotec. er vel ikke hverdagskost dette, så måtte kjøpe.

passet som hånd i hanske bak, men gikk dessverre ikke over bremsene framme. blir vel hjul til e34en dette:

c5am8h6b0sq3x6w0dd4b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selg de til meg!:-)

hehe nei, jeg tror de passer fint på e34en min :P

Ligger an for tidenes E30 touring :) utrolig flott! stå på!

takker så mye for det :)

Blir grom denne!! :) og de hjula er ikke hverdagskost nei. Hva slags bremser har du foran? Synd de ikke kommer på touringen.

takker :) har bare originale e36 m3 bremser. problemet er at felgene bygger veldig mye innover på midten.

det er synd ja, tror den hadde sett bra ut med disse hjula.

For et prosjekt mann! 8)

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
du har god grunn til å være stolt over denna!! for dæven å bra!!

takker fo det du :)

lenge siden jeg har oppdatert noe her nå. har skjedd litt :)

laget nye justerbare "foringer" til bærearmene. ble godt fornøyd med dem. litt mye bråk i kupèen, men er ikke noen hverdagsbil dette. så det går vel bra.

null_zpsfdb4a638.jpg

null_zps18631583.jpg

satt inn noen stoler jeg sitter litt bedre i, og som ikke har slakk i ryggen. begge stolene er på plass nå.

null_zpsfd09e94b.jpg

hadde prøveskilter på bilen for en stund siden. bilen virker overaskene bra. jeg fikk ikke tatt noen bilder, men "kkmE30m50" tok noen bilder. kanskje han kan legge de ut her om han gidder? :P

spinner greit, men clutchen er noe dårlig. skulle også ha retta opp camberen på bakhjulene:

null_zps1e0bf6c0.jpg

siden clutchen har vert dårlig, har jeg handlet nytt svinghjul og ny lamell. bruker den samme Sachs race trykkplata, siden den er så og si ny den også. håper dette blir bra. blir test tur på søndag om jeg blir ferdig.

null_zps418ab3df.jpg

null_zps38ef6043.jpg

null_zps4a9a4f85.jpg

null_zps294dc38c.jpg

null_zps69f2cd23.jpg

fikk tak i BBS RS felger til en rimelig penge. 8x16". felg nr. 4 skal "kkmE30m50" sveise noen sprekker i inner-ringen. tusen takk til han for det :) gikk fint å dele dem også, selv om det ser ut til å være original fugemasse. 1" breiere ringer fram, 2" breiere ringer bak, nye skruer osv og ny lakk skal på etterhvert.

null_zps591f9492.jpg

null_zpscde5fd73.jpg

ellers går tia med til andre prosjekter jeg har på gang. E34 som skal få ny lakk i sommer:

bilde2-1_zpsdfb8110e.jpg

bilde3-1_zpsf4b1ac2e.jpg

måtte på teknisk med e36en, da var det ut med b25-inn med b16-ut med b16-inn med m42 :P

bilde1_zps9e9e0174.jpg

380en har fått seg en god overhaling i vinter:

bilde1_zps88eeb2fa.jpg

nye felger på vei fra england. "custom made" etter mine ønsker :mrgreen:

null_zps9d57ce61.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice, kjørte du med 5trinns kasse? Hvor kjøpte du den lamellen, sku mulig hatt meg en sånn

kjører med 5trinns kasse ja. han jeg kjøpte svinghjulet av fiksa den lamellen for meg. "bigbavarianbeauties" kaller han seg på ebay. ser nå at han ikke har noen annonser ute på ebay, men er sikkert mulig å ta kontakt med han å høre om han har noen fler lameller på lur :)

Satan så grom bilen er blitt! :) Og de KTM felgene ser ikke billig ut!

takker :) nei de var ikke billige heller. dyrere en hva RSene kommer til å koste ferdig restaurert faktisk.

men det er jo gøy å ha hjul som ikke så veldig mange andre har da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...