Markus E30 Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Nice nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Gikk den rett igjennom EU-en ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Eheheh nei, nesten halve hermes lønna gjekk ja.... Fikk vell fem eller seks 2-ar feil.... stabstag, bærearm, bremser, bærekuler osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 orange foran å heil røde bak er jo us stil... må ikkje tulle med noe orange lys bak over er min mening da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 SKal IKKJE ha noe oransje blinkers bak nei Har bestilt meg kvite angeleyes og svarte nyrer så legger oransje parklys på is en stund... mulig jeg kan kombinere begge deler? Legger inn bilder så snart jeg har fått pakken fra Ebay å montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Eheheh nei, nesten halve hermes lønna gjekk ja.... Fikk vell fem eller seks 2-ar feil.... stabstag, bærearm, bremser, bærekuler osv... Såpass. Jaja ikke lenge igjen til lønning igjen heller nå, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Marius få ser BILDER !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 He ikkje fått montert angeleysa fordi ej mangla ett satans verktøy so aldri sku vor oppfånne... TORX. Satse på ej fe montert imårga ! HE kunn bilde av breifronten din masepeis! Høflige japsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Ja no er jeg spent. Har du fått montert AE-lysan ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
728ia Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 mange mm senk er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Har ikke du fått på sommerdekk nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Skjer det noe her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Heihei Har ikkje skjedd mye i det siste utenom sjåføren min klarte å pungtere høgre framhjul så kjører rundt med stygge orginal felger nå! Nye dekk ligger klar når jeg kommer hjem fra sjøen. Ellers skal en kompiss fikse opp bilen imens jeg er vekk. Har en plan om Gatebil 13-15 juli så tenkte jeg måtte shine opp bilen litt! To be continued..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Nypolert og klar til Rudskogen 13-15 juni!! Beklager dårlige bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå