lynvingen Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 De såg ikke dumme ute de lynvingen, får tenke litt på de Ska gå greit å fikse den skeive felgen ? Ikke alt for vansklig og dyr oppgave ?Heh, du får kjøpe inn sånn folieringstape Tweety heh skal ikke være noe problem og rette den , eg kjenner bare litt risting i ratte ingen bonker eller sprikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 I dag har jeg bytta frontlyktene mine, til Hella facelift lykter med AE. Og satt i tåkelys ettersom det manglet(Men det er vist noe som må kodes om for og faktisk få tåkelysa til og virke :/ får vell ta turen innom Bavaria) Pakker er kjekt Greit og bli kvitt pre-facelift lykt og dugg/fukt problem samtidig Litt forskjell på gammel og ny Og resultatet med både frontlykter og tåkelys på plass: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 blei jo ny bil der ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Alle har jo sett disse lyktene i mørket også, men er litt for og dokumentere for min egen del også Blir nok hvite AE ringer og xenon look pærer etterhvert. Uansett, her er noen ferske bilder tatt etter solens nedgang : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Tok ett par bilder med mobilen etter en vask i dag i finværet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvistha Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Tok noen kjappe bilder i tåken med mobilen i dag Ellers av "nyheter" så er GS-Silvertrack 19" felger bestilt til neste sesong Ser frem til og få de på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Fin bil som ble enda bedre med nye lykter. Bare ikke gå berserk i stylingavdelingen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Ja det kom seg betraktlig med nye facelift lykter! Skal holdes enkel og ren i stilen denne, skal ikke gjøres så mye mer med den. Men nye sko til neste sesong måtte til, lei av 15" hjul med ballong dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Kommer seg denne her. Kunne tenkt meg like felger selv. Jeg har foressten foliert mine interiør lister, og det var faktisk ganske enkelt. Kanskje noe for "tømmeret" ditt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Jeg har ikke no tømmer i bilen min De er svartglans opplegg. Hvilken type gikk du for da ? Var vell sølv lister fra før av ? Dagens bilde: Felger i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Alle har jo sett disse lyktene i mørket også, men er litt for og dokumentere for min egen del også Blir nok hvite AE ringer og xenon look pærer etterhvert.Uansett, her er noen ferske bilder tatt etter solens nedgang : Husker enda den dagen jeg monterte AE på min. Ble som en helt ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Ja det må til Klarte ikke og gå fra E91 med blå/hvite AE til E39 prefacelift lykter uten AE.. heh Har bestilt LED AE type Hvit fra Kina via ebay nå, burde være rett rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Bytta tåkelyspærene til xenon look forrige uke, "Xenonkungen" pærer fra mekonomen Ser bra ut idagslys syntes jeg, bildet fra mobiltelefon sier jo ikke hele sannheten. Enda dårligere mobilfoto i mørket, bare for og teste ja. Kjører ikke med park + tåke når det er mørkt Ble fornøyd jeg, matcher LED parklysa og ser bedre ut enn de gamle pærene Ellers har jeg satt i koppholder fremme og bestilt 2x aktivt kullfilter og ett luftfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yttervik Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Flott bil! Blir å følge med på denne Er det de originale AE, eller har du byttet pærene? Blir nok å bestille originale facelift lykter, og så montere xenon i nær og fjern, og lurer på om jeg burde byttet pærene i AE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå