StigJ Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 En del bra her Bingo! Er ikke det enkleste å få skarpe bilder av objekter i fart og at det i tillegg ser ut som de faktisk kjører fort og. Sliter selv med dette. Så det blir et hav av uklare bilder og ett og annet skarpt innimellom. Ønsker gjerne bilder av Z4en på mail hvis du vil dele. stig.j (at) lyse.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Tok bort i mot 140 bilder, skal se om jeg får tak i dem i grei oppløsning, de som ligger på facebook er ikke akkuratt i beste kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 En del bra her Bingo! Er ikke det enkleste å få skarpe bilder av objekter i fart og at det i tillegg ser ut som de faktisk kjører fort og. Sliter selv med dette. Så det blir et hav av uklare bilder og ett og annet skarpt innimellom. Ønsker gjerne bilder av Z4en på mail hvis du vil dele. stig.j (at) lyse.net da skal bildene være på vei utrolig stilig den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 knall bra bilder!Bra Treff, rå kjøring på enkelte hvem var han i den svarte e30en som driftet vildt? Erik Aksdal fra Bergen! Alltid show når han kjører Var suksess det treffet Neste gang må jeg mote meg opp til å ta meg en runde på banen jeg også! Selv om jeg ikke har noe der utpå å gjøre hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 da skal bildene være på vei utrolig stilig den bilen din Takk og takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Et par filmer fra sladde heat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Slenger ut bilden fra treffet her også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Bra bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Fant en film: http://www.youtube.com/watch?v=G7wqNN00fUs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettah Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Skulle gjerne komt i kontakt med noen av de som arrangerte treffet Ring/sms Daniel 40728262 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå