Glema Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Nå er det ikke lenge igjen til treffet på ACR. Hovedklubben arrangerer bane-/hovedtreff på ACR! 4. & 5. juni inviterer BMW CCN til bane-/hovedtreff på Arctic Circle Racingway på Mo i Rana. Alle avdelingene er invitert! Dette blir et stortreff! I tilegg til programmet for banekjøringen er det et stort område innenfor ringen for bilutstilling - til opplysning for de som ikke har vært her tidligere. Medlemmer oppfordres til å ta med deler og utstyr de ønsker å selge, treffet er en fin anledning å få solgt unna deler. Man må naturligvis ikke være medlem for å komme og se på. Grunnet manglende lisens utgår desverre BMW-CUP. Ny tidsplan for helgen er på plass! Overnatting: - Meyergården Hotell, Mo sentrum, tlf 75134000, meyergarden.no, (Det er reservert 50 rom for BMW CCN her. Disse må bekreftes innen 25 mai ellers blir de solgt til noen andre. Det er derfor viktig at medlemmer som skal overnatte på Meyergården reserverer på navn før denne datoen for å få rom.). - Skogly Overnatting, 5km nord for banen, tlf 75160157, skoglyovernatting.com Priser: Banekjøring hele helga: kr 1000 Parkering i depot og utstilling: kr. 300 Deltar man kun en dag, blir prisene det samme. Regler for frikjøring - Gyldig førerkort, vognkort, medlemskort skal fremvises. - Ingen løse deler inne i bilen eller i bagasjerommet - Kjør alltid med nærlys tent - Dørene skal være ulåst. - Vindu og soltak skal være lukket - Sikkerhetsbeltet skal være godt tilstrammet - Hjelm av godkjent type skal være fastspent - Slipp frem de som vil forbi - Når du vil gi signal til andre, bruk lyssignal. - Å snu eller rygge på banen er strengt forbudt. - Slicks er forbudt - Cabriolet må ha veltebøyle og lukket kalesje - Banekomiteen er suveren i banerelaterte saker - Ved brudd på reglene kan deltaker bortvises - Banekomiteen og hovedstyret er suverene i alle avgjørelser. - Bilen skal være gateregistrert (hvite/grønne skilter). Prøveskilt av typen ”klistremerke” er ikke tillatt. Metallprøveskilt kan brukes, men dette skal da søkes om/meldes fra om til klubben på e-post: info@bmwccn.no Bremsevæsken vil bli kontrollert i forbindelse med den tekniske kontrollen. Lavt kokepunkt = ingen kjøring. Sjekk lufttrykk i dekkene og kontroller olje- og kjølevæskenivå! Sjekk at batteriet sitter godt fast og bremser er innenfor lovlige mål. Under frikjøring er det tillatt med kun 1 passasjer, hjelm er påbudt og forbikjøring er tillatt. NB! Førermøte er obligatorisk, de som ikke deltar får heller ikke mulighet til å kjøre på banen. Regler for familiekjøring For deltakelse på familiekjøringen er det lov å ha med det antall medpassasjerer bilen er registrert for. Forbikjøring er ikke tillatt, hjelm er ikke påbudt. Lørdag: 09:00 Portene til ACR åpnes - Innsjekk / Registrering / Teknisk kontroll 11:00 Førermøte (for de som skal kjøre på bane er det obligatorisk) 11:15 Banen åpnes for kjøring. Familiekjøring/ Frikjøring 14:00 – 15:30 Pause og Autoslalåm 14:15 – Autoslalåm på tid. 15:30 - Kjøring frem til kl 18:00 Søndag: 09:00 Banen åpnes for kjøring Frikjøring og familiekjøring 12:00 – Pause m/ Drag (0-201 m) Kjøring etter Drag frem til kl. 15:00 15:00 Banen lukkes. Link til arrangementet på facebook Litt info fra nordlands avdelingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Dette treffet blir bra! synd jeg ikke kan være med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Håper det blir kanon, er første treffet for min del Har nettopp bestillt hotellrom på Meyergården. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Ser ut til at jeg må kjøre ned på piggfri dekkene på de grusomme 16", siden de nye jeg hadde bestilt ikke har kommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Håper snøen for deres del har forsvunnet av banen Film fra 28 mai med RC Kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Håpe jeg og. Men jeg skal nok ikke kjøre på banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 jeg tror også dette blir bra. Alt for sjelden at bmwccn har treff på nord europas beste bane.. Men skal det ikke være noe premiering på utstillingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Er på vei dit nå,tar det rolig og har pause i Stjørdal.. håper bil og helse holder hele veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Ser ut som jeg skulle slengt piggdekkene på IXen og tatt en tur over saltfjellet i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 ehh..hvorfor piggdekk?? er vel ikke snø på saltfjellet nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Blir sansynligvis dagstur nedover til ACR på lørdag for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 ehh..hvorfor piggdekk?? er vel ikke snø på saltfjellet nå?? En spøk etter å ha sett filmen av bana full av snø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 ehh..hvorfor piggdekk?? er vel ikke snø på saltfjellet nå?? En spøk etter å ha sett filmen av bana full av snø. Var snøfri og fin banen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 ja..men det snødde faktisk på saltfjellet på lørdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Kjørte du også over på lørdag ettermiddag? Så Alpinaen den stod parkert på siden av min E61. Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå