Gå til innhold

billig bilig turbo kit må bort haster, komplett


///M3///
 Share

Anbefalte innlegg

Hvem som er dum kan vi ta i en annen diskusjon, men lite stikk i siden på deg, hvem av oss bet på den her annonsen om billig turbosett? Hvem av oss klarte ikke å se at det her er bare bullshit? :D

jeg er brenn forbanna sikker på at hadde trengt et turbokitt og så dette hadde du også hivd deg over. faen hvor dum kan du være? du er like ille som svindlern pga du er så grådig at du benytter deg av et godt tilbud?

høres jo faktisk ut som om du kjenner han her svindlern og beskytter han fordi han er piss nervøs eller noe? jævlig dårlig forsøk i vertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg hadde handlet nytt fra forhandler, og ikke noe kina greier, eller så hadde jeg bedt om postoppkrav, og hvis selger ikke hadde godtatt det hadde jeg bare rett og slett latt være å handle med selger. Småsummer hadde jeg nok ført over etter at jeg hadde vært sikker på at jeg får varen, og hadde jeg blitt lurt så hadde jeg neppe giddet å skrike og hyle ut om det på nett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enten så har du hue og ræva full av penger siden du ikke kjøper noe billig.. alle vil jo ha deler billig billig.. og det at man ikke skal skrike ut at man blir svindla, hvordan skal andre klare og la vær og kjøpe ifra han da? er det greit at han plutselig har svindla halve bimmers da siden ingen sa noe..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har svindlet halve bimmers forum, og enda klarer han og svindle flere? :D Og dere kaller meg for dum? :D He he he he....

er det greit at han plutselig har svindla halve bimmers da siden ingen sa noe..?

VISS du ikke hadde vert så jævla dum så hadde du kansje sett at det var en spørrende setnig. altså det har ikke skjed. MEN viss det hadde skjed, hadde det da vert greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det ikke greit, men blir man svindlet må man gå inn i seg selv og se hva man gjør feil. Er man naiv og grådig så blir man svindlet, sånn er det bare, for det er alltid noen der ute som er på jakt etter pengene dine, enten ulovlig eller lovlig, og man må bare lære seg og være på vakt og styre unna alt som det lukter dårlig handel av.

Ofte er det grådigheten til folk som styrer hvor mottakelig man er mot å bli svindlet, jo mere grådig man er jo lettere er det å bli svindlet, rett og slett fordi en grådig person tenker kun på seg selv og ingen andre, han vil ha tak i det som blir annonsert billig, og det først, lenge før andre får kloa i det, han klarer ikke å se at her må det være noe galt for hjernen hans er styrt av grådigheten, og i andre enden sitter det noen svindlere som vet dette og legger ut lokkemat til disse personene, og disse grådige personen biter jo selvsagt på og har overført penger lenge før andre med normal hjernefunksjon har sett annonsen og tenkt at det her er bare svindel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har svindlet halve bimmers forum, og enda klarer han og svindle flere? :D Og dere kaller meg for dum? :D He he he he....

Dumhet kan være så mangt. At du kjører Lada Samara er jo et godt eksempel på dumhet.

Syns du har skrevet mye svada i de siste innleggene. Du har mye rett i det du skriver men enda mere feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har svindlet halve bimmers forum, og enda klarer han og svindle flere? :D Og dere kaller meg for dum? :D He he he he....

Dumhet kan være så mangt. At du kjører Lada Samara er jo et godt eksempel på dumhet.

Syns du har skrevet mye svada i de siste innleggene. Du har mye rett i det du skriver men enda mere feil.

+1!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har svindlet halve bimmers forum, og enda klarer han og svindle flere? :D Og dere kaller meg for dum? :D He he he he....

Dumhet kan være så mangt. At du kjører Lada Samara er jo et godt eksempel på dumhet.

Som sosialklient har man ikke råd til noe bedre, så det er ikke noe dumhet da. Jeg får håpe at jeg får råd til noe bedre en vakker dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey, wait a minute :!:

Så jeg er dum som kjører Lada?

Ladaen er jaggumeg det lureste bilkjøpet jeg har gjort, makan til god og lite kravstor bil har jeg aldri eid.

Vennligst hold Lada utenfor denne hjernedøde diskusjonen takk. [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey, wait a minute :!:

Så jeg er dum som kjører Lada?

Ladaen er jaggumeg det lureste bilkjøpet jeg har gjort, makan til god og lite kravstor bil har jeg aldri eid.

Vennligst hold Lada utenfor denne hjernedøde diskusjonen takk. [-X

Haha! Der måtte jeg le litt ! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AVSPORING...hmm...

faktisk...det er mer "skremmende" for en svindler når vedkommende han svindla sitter i kjøkkenet og drikker kaffe og bare....sitter der og smiler ....istedet for å slå ned svindleren...tro meg...har erfaring i skremselstaktikk :) ta med personen på en liten kjøretur....stoppe i bilvask.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...