Gå til innhold

billig bilig turbo kit må bort haster, komplett


///M3///
 Share

Anbefalte innlegg

Dolk :

Reis ein anna plass med dei moralske budskapa dine for dette kan ikkje du!! Greit, dette er eit forum så du kan få lov å sei meininga di, det er det som er poenget med forum MEN sei det eingang og ikkje diskuter i det uendelige, her får du mykje motgang så da må du jo innsjå sjølv att det er du som har feil denne gangen.

Stikk med halen imellom beina mens du kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

AVSPORING...hmm...

faktisk...det er mer "skremmende" for en svindler når vedkommende han svindla sitter i kjøkkenet og drikker kaffe og bare....sitter der og smiler ....istedet for å slå ned svindleren...tro meg...har erfaring i skremselstaktikk :) ta med personen på en liten kjøretur....stoppe i bilvask.... ;)

Da skulle vi hatt en cab.

Noen som donerer en cab til oss så vi kan vaske en stakkars kjeltring under armene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten bare le av den avtalen med nedbetalingsplan osv! Er de statens innkrevningssentral som står på døra eller? Hadde alle skulle slippet unna så jævlig billig hadde vel samtlige vert svindlere?

Det e nokk bare 1 måte å få slutt på slikt?

Ja det er vel "fy å ty til vold" , men herregud ta og åpne øyene her da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har svindlet halve bimmers forum, og enda klarer han og svindle flere? :D Og dere kaller meg for dum? :D He he he he....

Dumhet kan være så mangt. At du kjører Lada Samara er jo et godt eksempel på dumhet.

Som sosialklient har man ikke råd til noe bedre, så det er ikke noe dumhet da. Jeg får håpe at jeg får råd til noe bedre en vakker dag.

HAHAHA beste svaret noengang :D

iom at mange av dere ikke er gammel nok på forumet til å vite hvilke biler Dolk har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten bare le av den avtalen med nedbetalingsplan osv! Er de statens innkrevningssentral som står på døra eller? Hadde alle skulle slippet unna så jævlig billig hadde vel samtlige vert svindlere?

Det e nokk bare 1 måte å få slutt på slikt?

Ja det er vel "fy å ty til vold" , men herregud ta og åpne øyene her da!!!

Bare dra i vei og bank dritten ut av han da??

Jeg vil ikke tro at det hjelper noen med noe annet en å skaffe han/dere mer problemer...

Juling eller ikke juling.... det er vel det som skiller vanlige folk fra de som sitter inne i et bur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten bare le av den avtalen med nedbetalingsplan osv! Er de statens innkrevningssentral som står på døra eller? Hadde alle skulle slippet unna så jævlig billig hadde vel samtlige vert svindlere?

Det e nokk bare 1 måte å få slutt på slikt?

Ja det er vel "fy å ty til vold" , men herregud ta og åpne øyene her da!!!

Bare dra i vei og bank dritten ut av han da??

Jeg vil ikke tro at det hjelper noen med noe annet en å skaffe han/dere mer problemer...

Juling eller ikke juling.... det er vel det som skiller vanlige folk fra de som sitter inne i et bur...

Så vist du hadde svindla nokken, fikk juling etterpå. Så hadde du svindla igjen?

Ser logikken i den da! Men de fins mange andre måte å gjør ting på en juling mr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vel bitt tunga mi nok i denne tråden..

Altså, ingen blir skremt av en haug unger som sitter bak låste dører og fantaserer om voldelige eskapader (google it!)

Nå synes jeg at det får være nok sånn skit her, jeg er HELT sikker på at INGEN tar det seriøst uansett..

HUFF!

Håper dette ordner seg på den lovlige, kjedelige og realistiske måten..

Må bare legge til at jeg tror på karma, ønsker svinderen lykke til videre i livet. Det trenger han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøkt politianmeldt???

Er det noen som forsøker å politianmelde folk å ikke får det til eller??!??

Enten så anmelder dere han, eller så driter dere i det... Har en person mange nok anmeldelser på seg vil de ta affære tilslutt.... For alt det vi vet så kan jo han ha en "betinget" dom på seg, og da ryker det kanskje rett inn om han får en anmeldelse på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...