andreaskarm Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Planer: * Nye bremseskiver fremme + klosser Zimmerman skiver + Greenstuff klosser * Angle Eyes 7000K * Montere ny askebeger konsoll for at klimapanelet skal sitte bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Ble bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Meget fornøyd. Funker utrolig bra, og med en prislapp på ca 3400kr så kan ikke jeg klage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Angel Eyes bestillt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Bytte av askebeger konsoll Alt røsket ut Gammel VS Ny Klimpanel og girdeksel Ledninger På plass Viktig å smøre inn skinn trekket når man først har det ute og strekt ut Finito. Jobben gikk unna på ca 10min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Fingermerkene tørket jeg bort etter på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Fin fin bil du har må bare spørre, kor du har kjøpt "dynavinen"? og er det noe gode greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Fin fin bil du har må bare spørre, kor du har kjøpt "dynavinen"? og er det noe gode greier? ebay:-) 500$ gode greier ja. funke knall. masse funksjonar. søk på dynavin clone ebay. samme produsent som lage dynavin. god navi o. komplett kart og norsk stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 kan sende deg link på pm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 kan sende deg link på pm? hadde vært supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Glømte å skrive at jeg også har montert sportsluftfilter. Dette følte jeg gav en bedre gass respons. Har effekt anlegg i tillegg så det ska jo egentligt hjelpe litt. Men kan godt være hele opplevelsen er psykisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå