andreaskarm Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Jom Tårnstiver Ebay tårnstiver Var overasket over hvor mye den fremre hjalp. Har ikke prøvd bilen enda med den bak montert. Alle krenging fremme forsvant. Så nå kan jeg kjøre fortere i svinger mer behageligt. Spennende å se om den bakre hjelper noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Alle krenging fremme forsvant. Godt du er fornøyd, men bilen din krenger akkurat like mye som før. Tårnstaga gjør ingenting med det nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Er ikke den fremme montert feil vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Merka vertfall forskjell... Om den er montert feil? Tror ikke det... Prøvde begge veier, men festene passet bare der de står nå. Batteri polen er i veien på passasjersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 jeg er vertfall fornøyd:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 ser jo bra ut da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Spotta bilen din idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Hehe.. Syns jeg så din også.. Var opptatt med å se på alle som kjørte.. Ser den mangler litt senk og nye felger:-) Ellers fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Kikket du inni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Nei, kikket ikke inni. Senk trenger jeg også ihvertfall fremme! heh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 hvor stod du da? hadde vært morsomt med en prat. jeg stod med awt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Luretopic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Iknow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Er den ikke montert eil vei, den fremme? Måtte lure min på plass husker jeg, pga plusspolen, men det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 nei, tror ikke det.. har sett bilder av andre med den veien. problemet er at festene passer kun slikt det er i dag. ser litt rart ut kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå