|Ole| Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Eit godt eksempel var Aasbø med E30 og m5 motor, såg han første gang på våler...Herregud for ei rå kjøyring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Aasbø hadde ikke M5 motor, men 3.0 E36 M3 motor. Men hvordan kan folk klage så, når de ikke har vært der ?? Var masse nye gromme biler der. Feks Limmets E30, Endre og Martins M3 E46 GTR, Lars Kvissel E30 osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 mye gromme biler ja.. men syns faktisk det var labert med kjøring? :S var liksom ikek den gatebil gnisten det pleier å være på banen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 mye gromme biler ja.. men syns faktisk det var labert med kjøring? :S var liksom ikek den gatebil gnisten det pleier å være på banen! Det var fordi bilen min ikke funka helt det Morty! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 hehe mulig det. men er da andre enn deg som pleier å satse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Hehe, jaja. Bare fleip det der. Jeg trenger nok så mye kjøretrening jeg klarer å få med meg Kvissel`s nye S54 er bare helt syk, kjøringa hans var relativt frisk da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 3 stk biler fra GS gjengen var ikke helt i form, så ble lite kjøring derfra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianw Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 hadde det skam gøy i helga eg, mye kjøring, men for folk som syns det va lite satsing i helga så er jo vålerbanen ein meir fart bane en rudskogen då? meir sladding og show på rudskogen, noen bilder av ein blå e36 m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Var det noken gromme E39 der da?? Isåfall få ut bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Har prøvd å fortelle at S54 er overgrom motor, nå endelig viser Lars hvor gromme de er. Over 700 rwd, på 1 kg ladetrykk. Kun vanosblokk off, smidde stempel og gromme råder, og den jævla Svenske race fuelen E85. Men flere bilder da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianw Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 kor mye hk tåler s50b30 orginal råder og stempler da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 var dette det nye e30-shabby-treffet? Sett en del bilder...faen så mye stygge biler... Deg e da jo bare klaging på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Har prøvd å fortelle at S54 er overgrom motor, nå endelig viser Lars hvor gromme de er. Over 700 rwd, på 1 kg ladetrykk. Kun vanosblokk off, smidde stempel og gromme råder, og den jævla Svenske race fuelen E85. Men flere bilder da. Ja, det er heftig effektuttak på et så lavt ladetrykk. Prøv å gjør det med en 2jz med samme dele-specs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Har prøvd å fortelle at S54 er overgrom motor, nå endelig viser Lars hvor gromme de er. Over 700 rwd, på 1 kg ladetrykk. Kun vanosblokk off, smidde stempel og gromme råder, og den jævla Svenske race fuelen E85. Men flere bilder da. Ja det er sinsykt! Jeg gleder meg til jeg får fart i min. så hadde den en drit rå sint lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Gleder meg til det jeg også Jørgen. Lage en motor men laaangt register fra 3000-8000rpm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå