KingB Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 BACK 2 TOPIC FOLKENS!! BILDER FRA GATEBIL LEGGES UT HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Å hei å hå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Her var det masse gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Syns det blor lagt ut lite bilder egentlig.? Var jo mange bilde tråder i fjord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Savner bilder av blå e39 M5 samme om det er elendig bilde, vil gjerne se om noen har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 ...og gammal E34 M5 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianw Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 eg kom bak ein gammel e34 touring men den gjikk rundt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Sleng ut bilder folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Den touringen med hvite felger som jeg tror er kingb sin?.. At det er mulig, og glømme kamera, hadde tenkt til og ta en god del bilder i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Den touringen med hvite felger som jeg tror er kingb sin?.. At det er mulig, og glømme kamera, hadde tenkt til og ta en god del bilder i helga Min Touring med hvite felger ja! (heldigvis ikke min som gikk rundt, var mange som trodde det...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 kan gå inn her og se om noen av bilene deres er med.. http://camillast.com/2011/05/valerbanen-20-22-mai/ http://camillast.com/2011/05/fortsettel ... r-valer-2/ håper linkene funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Fine bilder! Skulle ønske du hadde av en svart e46 m3 "Csl style". (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Var et bilde av meg der men satser på at det er noken som har fleire av den svarte E30 med bling bling hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Ja, det var deg altså rakett, da har jeg mye film av deg Du var råeste BMW på fredag iallefall. Faen som du sladda, og det røk temmelig intenst når du fikk lagt til på høye gir. Skulle bort å høre om jeg skulle sette på kamera på bilen din, men batteriene tok slutt før jeg rakk det.Skal si jeg stussa da du kom med panseret på gløtt og høy som et tårn i baken. Forventa du skulle i depoet... fullt oppstell og ratting + røyk Et par blury utklipp fra filmtape. Første bildet sprenger du dekket, som du ser i bakkant. Var vel ikke bare her de smalt.. Ellers er det fare for at det blir en 2011 brutal-edition oppfølger til Gleder meg til å se den nye filmen av M3`n min ha du begynnt redigeringa? vi har også en film fra den cameraet som vi hadde på bilen ilag med de 3 dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Så den e30'n til rakett der bila svinger av i 90 gradern, fy faen og du larøyk holdte på og dævve der jeg stod Hadde vel 85 profil på bakdekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå