Larsinnj Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Er ikke helt sikker på om dette er gammelt nytt, men prøver til. Hadde vært kult om de faktisk hadde produsert noe slik. Et lite brekk i wannabe-offroad galskapen de har holdt på med de siste årene. Er ikke riktig sikker på om jeg synes den er så veldig pen, men jeg mener vertfall den hjelper BMW et skritt i riktig retning. http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10094223 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Flere bilder her: http://seriouswheels.com/cars/2011/top- ... ommage.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 var ikke store likheter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Stygt........! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Stygt........! Det vil jeg ikke si. Lyktene ødela ganske mye av fronten og får hele bilen til å se feil ut. Men ser bort fra de da(altså uten det krysset). Så er den jo ganske stilig. Moderne med en retro-touch. Likte detaljene på dashbordet på passasjersiden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Hvorfor ikke hatt lyktene uten det som ser ut som trikkerteip-styling? Obs: Paintedit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 kryss på lyktene var vel noe de hadde før for å forhindre at de sprakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Tja. Hvis de sprakk så lå det vertfall ikke igjen glasskår etter dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 var egentlig det jeg mente... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå