mudbug Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Har noen prøvd denne Plast i Dip? Det er genialt å fikse felge med mye kantkjørt. http://www.jdmchicago.com/forums/showthread.php?t=12056 Det var en som lakkerte hele bilen: http://www.dsmtuners.com/forums/hangout ... y-car.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Dæven dette så kjekt ut.Noen som har peiling på hvor dette kan kjøpes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 112kr for en sprayboks ikke dyrt det syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 hvordan fikser den kantkjørte felger ? skjønte ikke heelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 hvordan fikser den kantkjørte felger ? skjønte ikke heelt Jeg mener at når du lakkerer felgen, er spor fra kantkjørt gjemt bak plast. Jeg skrev feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 nå har jeg bestilt 2 bokser med rød og 2 bokser med hvit spray ! skal prøves ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 nå har jeg bestilt 2 bokser med rød og 2 bokser med hvit spray ! skal prøves ! si fra hvordan det blir da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 nå har jeg bestilt 2 bokser med rød og 2 bokser med hvit spray ! skal prøves ! si fra hvordan det blir da +1. Kan du legge ved bilde før og etter lakkering???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 jeg skal prøve og få til det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Noen av vw/audi gutta har prøvd dette, og det fungerer helt toppers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 2 bokser med svart på vei til meg også.Skal spraye baklyktene med dette.Så dette utført på en bil.Skal også lakkere felgene sorte. Skal også teste dette på frontlyktene lite show off i sommer tengte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Blir nok til å prøve en slik i løpet av sommeren selv. Skal ta litt overflaterust på taket, og tanken om å lakkere taket sort streifet meg. Tenkte å sandblåse, og gjøre alt grunnarbeidet, og deretter kjøre på med en en boks i svart og klarlakk over der igjen. Spent på resultater fra flere, så utrolig bra ut, nesten for godt til å være sant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Dette er sikkert genialt til å spraye kanten i hjulbuen med For å forhindre steinsprut og rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Nesten så jeg vurderer å lakke hele lekebilen min nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenny Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Det her er jo genialt for understell=) Må prøves Takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå