Morgan GS Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Hei GS Bildeler søker etter folk , så sjekk ut linken og se om det er noe for deg . http://www.biljobb.no/subscriber/showAr ... icleID=896 NB !! ikke kontakt meg ang jobben men les hva som står i linken , og der finner du kontakt og søke info . Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 hadde bare dette vært i tromsø.. hva med å starte opp en avdeling her oppe da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 kunnet godt tenkt meg å jobbe med gs, men har desverre ikke noe utdanning innen feltet... er elektriker. å gå videregående på nytt er vell heller uaktuelt : / håper dere ansetter en bmw-kar, og ikke en random mekaniker. liker det at jeg kommer til en som kan bilene når jeg lurer på noe/ trenger hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Er ikke alltid det er papira som teller mest, mye flinke folk der ut som sitter med mye kunnskap om BMW og bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Dette hadde passet meg helt ypperlig!! =D Har handlet en god del hos dere å noen av di som jobber i Oslo kjenner meg igjen når jeg kommer så =) Jeg skal slenge en CV å søknad i posten eller via mail jeg =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Skulle vært om et år denne stillinga kom ut, så hadde jeg hatt fagbrev i området, er bare halvveis nå Men kunne jo tatt andre halvdel hos GS, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Ahh, dette hadde passa meg så sinnsykt! Jeg jobber jo nesten ved der, hørte også Ole Martin fra Alf Lie Motor sa at de trengte folk der nå, utrolig lyst til og søke jobb der, men har ikke noen form for utdannelse og behandling av kunder, men jeg har truckserfikat, og kunne tenkt meg litt lager, og bestilt opp varer for kunder. Mvh Sindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå