StraightSix Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 I natt har noen vært ute å forsynt seg i bilparken. Ene bilen er fysisk brutt opp og forsøkt tappet, min BMW mangler nå et tanklokk... Ikke lenge siden det var en episode på et lokalt verksted for samtlige kundebiler ble forsøkt tappet.. Merker jeg blir forbanna og ikke minst fortvilet på slike folks vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 tappet for bensin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Stemmer. Ufattelig at folk i det hele tatt vurderer sånt. Come on, bensinprisene er ikke såå høye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 derfor jeg alltid har miiinimum med bensin i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Det jeg også hadde, så de fikk ikke annet enn tanklokket mitt. Tar hagla og sitter på post i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Hvor på Sørlandet? Håper ikke det er rundt her i Arendal eller Hisøy hvor jeg bo. Faens pakk altså, at de ikke kan la være. Hvis dere som gjør dette leser dette så hold dere LANGT vekk i fra den sølvgrå 325d som står i Orfører Nilsensvei på Hisøya, jeg ligger på lur skarpt bevæpna Når jeg tenker meg om så hadde det vært veldig gøy å ta noen på fersken mens de stjeler fra deg (hint hint) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Fredrik altså.. Du er så tøff! Har inntrykk av at djeveldrivstoff stortsett stjeles fra kjøretøyene det hører hjemme i. Dvs lastebiler, anleggsmaskiner, busser osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Har hørt at de er spredt fra Mandal til Arendal nå, litt av hvert som forsvinner. Det dette gjelder er de indre bygder ikke langt fra Arendal så best å være på vakt. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde tatt de på fersken så det lureste er nok bare å holde seg unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Fredrik altså.. Du er så tøff! Har inntrykk av at djeveldrivstoff stortsett stjeles fra kjøretøyene det hører hjemme i. Dvs lastebiler, anleggsmaskiner, busser osv.. nyter du å mobbe dieselfantaster Nytern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Mandal, ja da skal jeg sitte klar! har fulltank på alle 3 bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Bare å gjøre det! Skarpladd vandrer jeg ut og gjør meg klar for en lang natt! Den som ler sist ler best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Fredrik altså.. Du er så tøff! Må nesten være det, nytter ikke å stå å gjemme seg bak gardina mens tyvene herjer på gårdsplassen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Jeg bor på Østlandet. Har full tank på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Fredrik altså.. Du er så tøff! Har inntrykk av at djeveldrivstoff stortsett stjeles fra kjøretøyene det hører hjemme i. Dvs lastebiler, anleggsmaskiner, busser osv.. nyter du å mobbe dieselfantaster Nytern? Nei, bare Fredrik Hadde jeg ikke bodd i Norges største kuldehøl hadde jeg glatt handla meg djevelbil selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Er kaldere på Røros da Nytern ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå