Gå til innhold

Tyver på sørlandet!

Share

Anbefalte innlegg

I natt har noen vært ute å forsynt seg i bilparken.

Ene bilen er fysisk brutt opp og forsøkt tappet, min BMW mangler nå et tanklokk... Ikke lenge siden det var en episode på et lokalt verksted for samtlige kundebiler ble forsøkt tappet.. Merker jeg blir forbanna og ikke minst fortvilet på slike folks vegne! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor på Sørlandet? Håper ikke det er rundt her i Arendal eller Hisøy hvor jeg bo.

Faens pakk altså, at de ikke kan la være. Hvis dere som gjør dette leser dette så hold dere LANGT vekk i fra den sølvgrå 325d som står i Orfører Nilsensvei på Hisøya, jeg ligger på lur skarpt bevæpna :wink:8) Når jeg tenker meg om så hadde det vært veldig gøy å ta noen på fersken mens de stjeler fra deg :wink:(hint hint)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at de er spredt fra Mandal til Arendal nå, litt av hvert som forsvinner. Det dette gjelder er de indre bygder ikke langt fra Arendal så best å være på vakt. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde tatt de på fersken så det lureste er nok bare å holde seg unna :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik altså.. Du er så tøff! :)

Har inntrykk av at djeveldrivstoff stortsett stjeles fra kjøretøyene det hører hjemme i. Dvs lastebiler, anleggsmaskiner, busser osv..

nyter du å mobbe dieselfantaster Nytern? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik altså.. Du er så tøff! :)

Har inntrykk av at djeveldrivstoff stortsett stjeles fra kjøretøyene det hører hjemme i. Dvs lastebiler, anleggsmaskiner, busser osv..

nyter du å mobbe dieselfantaster Nytern? :lol:

Nei, bare Fredrik :wink:

Hadde jeg ikke bodd i Norges største kuldehøl hadde jeg glatt handla meg djevelbil selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...