ZhilleN Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Den bilen ser jo 1000 ganger bedre ut før enn nå, fått på gullhjula på den som den var før, så hadde den vært pervers!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Det begynte jo med at han rusta panseret, og kjørte sånn over en lengre tid, men ble lei. Så låne en kamerat av han den og kræsja. Så sto bilen i ro veldig lenge med ødelagt A-stolpe og litt annet div, så fant han ut at han skulle ruste hele bilen nå som den var "skrap" allerede, og kjøre sånn over en lengre periode, med ødelagt A-stolpe og knust rute, før han kappet taket. Inni der et sted innstallerte han også airbags. Ja, og hva mener du jeg skrev da? Den bilen ser jo 1000 ganger bedre ut før enn nå, fått på gullhjula på den som den var før, så hadde den vært pervers!! Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 hva med og ha rusty slik som den blir, også ha en til e28 som e clean! han har jo en til som også er bøs, e36/e46? husker ikke med farta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Han har en E36 også ja. Rusty er jeg rett og slett lei, synes han ødela den helt med taksenkinga også. Den var fetest da den var helt rustet og svin-lav over BBS RS synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 rusty vill rise AGAINE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 FTE jeg er enig med deg at den var tøffest på den tiden, og finest! men det at han gjorde alt som han gjorde ble egentlig litt fint det og, selvom det ble litt for mye av det gode på slutten,.. men jeg liker den fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Her var den på sitt råeste synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 få bilen på skroten, bilen var dritrå når den var strøken og svart, nå er den en haug som ikke er verdt vrakpanten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 er vel mer historikken og kjendisstatusen den bilen har som vekker interesse hos folk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Få kanskje verdens mest kjente BMW på skroten?? Noen ganger lurer jeg på hva du tenker med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Få kanskje verdens mest kjente BMW på skroten?? Noen ganger lurer jeg på hva du tenker med... Et utbrent vrak. metall som har mistet ALL styrke pga høy varme, dette er ren søppel som absolutt ikke burde på veien igjen, da bør han heller lage en kopi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Er nok mye med forholdet han har til bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Få kanskje verdens mest kjente BMW på skroten?? Noen ganger lurer jeg på hva du tenker med... Et utbrent vrak. metall som har mistet ALL styrke pga høy varme, dette er ren søppel som absolutt ikke burde på veien igjen, da bør han heller lage en kopi ganske enig der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Lurer på hvilke syke planer den mannen har denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Er nok mye med forholdet han har til bilen.. Problemet er at bilen er fysisk farlig å kjøre med når den har vært utsatt for såpass mye varme som i en litt småheftig brann. Bilen vil være bare en liten blikkboks hvis det bare er en lite kræsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå