Gå til innhold

rusty blir bygd opp igjen :)

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det begynte jo med at han rusta panseret, og kjørte sånn over en lengre tid, men ble lei. Så låne en kamerat av han den og kræsja. Så sto bilen i ro veldig lenge med ødelagt A-stolpe og litt annet div, så fant han ut at han skulle ruste hele bilen nå som den var "skrap" allerede, og kjøre sånn over en lengre periode, med ødelagt A-stolpe og knust rute, før han kappet taket. Inni der et sted innstallerte han også airbags. :-)

Ja, og hva mener du jeg skrev da?

Den bilen ser jo 1000 ganger bedre ut før enn nå, fått på gullhjula på den som den var før, så hadde den vært pervers!! :applause:

Helt enig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har en E36 også ja. Rusty er jeg rett og slett lei, synes han ødela den helt med taksenkinga også. Den var fetest da den var helt rustet og svin-lav over BBS RS synes jeg ;)

31dxyv0o4g7i6nb6cxh5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få kanskje verdens mest kjente BMW på skroten?? Noen ganger lurer jeg på hva du tenker med...

Et utbrent vrak. metall som har mistet ALL styrke pga høy varme, dette er ren søppel som absolutt ikke burde på veien igjen, da bør han heller lage en kopi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Få kanskje verdens mest kjente BMW på skroten?? Noen ganger lurer jeg på hva du tenker med...

Et utbrent vrak. metall som har mistet ALL styrke pga høy varme, dette er ren søppel som absolutt ikke burde på veien igjen, da bør han heller lage en kopi

ganske enig der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mye med forholdet han har til bilen..

Problemet er at bilen er fysisk farlig å kjøre med når den har vært utsatt for såpass mye varme som i en litt småheftig brann.

Bilen vil være bare en liten blikkboks hvis det bare er en lite kræsj :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...