SAF Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2012 Kjøpte et ekte carbon panser å kasta på bare for å se hvordan det ble.. Resultatet er sånn passe bra, skal foliere hele bilen matt svart, trur dette blir tøft med panseret!
SAF Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Er litt usikker på hva jeg skal gjøre med bilen fremover.. Skal jeg ha carbon panser, eller få på det originale igjen?
-Erik- Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Siden du spør, få av det der og på med det orginale Personlig syntes jeg ihvertfall ikke det der var pent, men ellers en flott bil! Hvor ble det av leppa?
SAF Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Hehe, spørs nok om det blir tatt av ja! Leppa er for tiden knekt, men må vel handle inn ny til sommeren
BMWE39turbo Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 GTR Carbon panser ser bra ut blant annet på E39,E46 og E36 osv, men på E60 var det egentlig ikkje fint i de heletatt, så siden du spør ville eg tatt på det orginale igjen, men meget pen bil ellers!
SAF Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Hadde planer om å foliere taket svart å få tak i csl carbon lokk bakpå, eller foliere hele bilen matt svart.. Men kanskje best å bare ta av panseret å ha original fargen
SAF Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2012 Da var bmw'n kræsja.. Blir stille her en stund...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå