bergeee Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Hallo. for og gjøre en lang historie kort. skulle selge en bil for en stund siden. bilen blei aldri betalt eller omregistrert. nå har jeg venta lenge nokk så nå vill jeg ha den tilbake:) det er en 316i e36 sedan med reg nr BN64039. viss noen ser denne bilen hadde det vert fint om de kunne gitt meg et ring på 92464585:) ryktene sier den holder til oppi asker området nå fikk litt ny info i dag! bilen er nå avskiltet. politiet tokk skiltene på den ved Gustav Jensens gate 2, 0461 OSLO. fangerne er blitt lakert svarte og kjenne merket på den var at bmw merket forran var falmet av så det var bare helt blankt nå! har ringt rundt til div taue selskap. og ingen av de hadde tatt den. fører døra er også bryti opp! takker for hjelp hit til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 du gidde ham omreg papirene, og tog ikke betaling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 du ga bort bilen altså uten å få betalt for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Meld den stjålet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Beklagelig å si, men det var kort tenkt av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 kanskje mfjeld her inne har sett den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Hmm... Skal holde øynene åpne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 jeg får vell legge ut hele historien her da:) begynnte med at jeg skulle bytte bil med en annen. bilen jeg fikk var en 316 coupe. den var ikke eu og hadde ikke skilter. og den sto fortsatt registrert på forrig eier som var en kompiss av han jeg skulle bytte med. så jeg sa at han vi kunne bytte biler og ordne papir arbeidet dagen etter. jeg som jeg alltid gjør etter og helst før slike handler og. dro til biltilsynet og sjekke opp bilen var det en svart 318is som kom opp. jeg hadde fått en rød 316i. så da ringte jeg forrig eier. som "ikke viste noen ting" så jeg ringte han kompissen hans den sto registrert på. og han la korta på bordet og sa det som det var. bilen jeg hadde fått var stjelt og sveisa om ramme nr på. da ringte jeg han jeg byttet med igjen og sa jeg skulle ha bilen min tilbake. men da hadde han alt solgt den. og nekta og skaffe den tilbake. så da dro jeg til politiet som ikke var interisert i og gjøre noe med den saken uten om og si at jeg måtte gi tilbake bilen til han den sto registrert på viss ikke kunne jeg bli tatt for biltyveri. så jeg leverte den tilbake til han den sto registrert på. og dro tilbake til politiet og ville melde min bil stjelt. men det fikk jeg ikke lov til så lenge jeg hadde gitt den fra meg. så da gjorde jeg som de fleste andre ville gjort. fikk med meg en kraftig kar opp til han og på godt norsk rista han litt. da blei vi enig om at jeg skulle få penger av han den 15 mai. den 15 mai kom. jeg ringte han men han tokk den ikke. så jeg ringte fra en annen sin mobil. da tokk han den og lovet meg pengene dagen etter. dagen etter kom og han tokk ikke telefonen fra noen mobiler. så jeg fikk tak i en kompiss av han og ringte fra han sin. da tokk han telefonen og så fort han hørte det var meg la han på. så litt senere måtte jeg ta av forsikringa på den pga jeg ikke hadde rå til og sitte med 2 biler. da jeg ringte forsikring selskapet sa de at ja. de så den var blitt omregistert osv. da dro jeg til biltilsynet og fikk en utskrift av salgsmeldinga fra meg til nye eiern. og den var det ikke meg som hadde skrivi. så jeg ringte han som jeg hadde byttet med og sa at viss han ikke kom med de pengene jeg skulle få innen 2 timer gikk jeg til politiet. da begynnte han og skulle gi meg en annen bil som bare var noe søppel. men det ville jeg ikke ha. så da dro jeg til politiet. så saken er annmeldt. han som bilen står registert på nå får jeg ikke tak i og politiet tar bilen viss de finner den. MEN jeg tenkte kan jo ikke skade om dere her inne ser etter den og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Aff, kjedelig sak! Skal holde øynene åpne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 viss noen i nærheten kunne svippa innom denna adressa og sett om bilen sto der hadde jeg blitt gla:) Elmholt allé 5 0275 Oslo det er ikke langt fra Ullern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Du skulle jo ikke ha gitt fra deg den røde da, men det er er jo typisk at offeret blir den stor stygge ulven. Men du har rota det fint til når du sendte bilen avgårde med salgsmelding uten betalt. Iallfall så ville jeg fått tak i fyren å rista han til pengene datt ut av lommene hans, sånne folk skulle vært tjora fast til en stolpe og piska på pungen med flisete stålvire Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 jeg sendte ikke med noe salgs melding:) den klarte han fint og skrive selv senere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 han skrev jo at det er noen andre som har skrivd den, altså forfalska en salgsmelding, ekke det straffbart? men herregud for en syk kjip situasjon om hvordan det her ble.. hadde det vært meg så hadde jeg tatt med to store, folk og dratt ditt og krevd pengene og ikke gått derifra før jeg hadde hatt dem i hånda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Politiet nærmest oppfordrer til skjult vold. Anmeld han for og ha forfalsket salgsmelding, altså han har signert med en annen persons underskrift, noe som politiet må ta seriøst og følge opp til en viss grad. Uansett så ser det ut til at du i det minste har folk rundt deg som stiller opp, så et privat oppgjør litt på utsiden av hva som normalt tillates ligger vel helt klart som en endelig avsluttning på denne handelen etter hvert. Har du skikkelig ryggdekning, så er det vel nesten bare og vente til tosken har ett eller annet av verdi som tilsvarer/overgår (renter) summen det i utgangspunktet var snakk om. Av egen erfaring så må jeg si at slike saker ender veldig ofte greit nok til slutt, men tålmodighet og ikke minst litt reserve økonomi trengs i slike saker. Kan ikke stole på noen lenger vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 joda. har vell litt ryggdekinig. men føler det ikke er vits og lage så mye helvete:) men viss ikke politiet gjør noe med dette så må jeg vell:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå