Gå til innhold

noen som har sett bilen min? NY INFO SIDE 1

bergeee
 Share

Anbefalte innlegg

bann meg lizzom.....biatch!!!

Som sagt, bergeee...Om du ikke kommer lenger frem hos politiet med så mye bevis, så burde du nesten ta saken til media... Siden du sitter på bevis om tyveri, rammenr juks, samt du fant bilen hos en lakkerer (tror jeg leste det...står så mye annet skit her i denna tråden nå!) så burde vel det være nok for politiet til å føre en sak? Å få tak i han tynne sveklingen skal vel ikke være noe problem? Skal ikke oppfordre deg til vold og andre rariteter men til tider kan psykisk terror hjelpe.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bann meg lizzom.....biatch!!!

Som du sikkert forstår er poenget med avsporingen og mine kommentarer at det ikke er fritt frem for å ødelegge tråder med bullshit bare fordi man ikke liker temaet eller diskusjonen. Det er moderatorene som bestemmer om en tråd skal slettes eller stenges... ikke du eller noen andre. Tråden lever i beste velgående og det burde være et signal til deg og alle oss andre når det gjelder hvem som bestemmer.

Bevisst sabotasje av tråder og diskusjoner kvalifiserer til bortvisning fra forumet. Du har, som en av svært få, tidligere blitt bortvist i en uke pga. spamming av forumet og trakassering av meg. Jeg tror ikke at Gunnar er like snill med deg neste gang når du også bevisst forsøker å ødelegge diskusjonene på den måten vi ser i denne tråden.

Jeg har ikke sansen for kollektiv avstraffelse og hvis noe burde slettes/stenges i denne tråden er det enkelte tvilsomme innlegg samt dine bevisste forsøk på å ødelegge diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva om alle nordmenn er som deg da?ikke rart dere trenger innvandrere for å drive landet!!

Viss du blar gjennom alle 13 sider og ser dine innlegg er det stort sett bare fjas. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wicky og turbodiesel er vel de mest tullete og useriøse folkene her inne.. Kommer bare og provoserer alle andre med bare pisspreik, prøv og bli litt mer seriøse?

Tilbake til deg med bilsalget, anmeld dette, og se hva politiet kan gjøre, verdt et forsøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR ANMELDT DET!:P så nå venter jeg bare på at de skal få fingern ut av ræva og gjøre noe med det. noe jeg tviler på at de gjør. for de har alt formange moper med trim og ta nå som moped sesongen er i gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR ANMELDT DET!:P så nå venter jeg bare på at de skal få fingern ut av ræva og gjøre noe med det. noe jeg tviler på at de gjør. for de har alt formange moper med trim og ta nå som moped sesongen er i gang:)

haha, enig i den... ekstremt hvordan de går etter moped folket. mister jo både skutern og lappen bare man trimmer litt...

Over til bilen; Bra det er anmeldt. Med trusler inn i bildet bør de jo ta det litt seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg provoserer kun grunnet alle rasistiske innleggene her...

Synes da ikke det har vært så mye rasistisk her. Greit nok at noen kommentarer har vært på kanten, men dette har vel blitt oppklart i etterkant?

Men som flere sier så taler statistikken for seg selv og mye av årsaken til den dårlige statistikken er jo nettopp innvadring, uten at dette har noe med rasisme å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...