mudbug Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Jeg vet ikke om det er riktig å plassere her. Admin kan flytte tråden til riktig fora. Jeg har skiftet luftfilter, pollenfilter og rengjorde klimaanlegg idag. Vi startet tråden sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsr-Racing Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 bytta til større dyser slitt ut ett sett dekk og knust en diff. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 skiftet xenon tenner i høgre fram lys + shinings av bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Skiftet olje, oljefilter, luftfilter, kupefiltre, bensinfilter og veivhus vent på 162K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Siden du bare nevner bilen så trenger det jo ikke å være Bmw Jeg byttet olje og filter på motor, diffene, girkassa og servoen Blei litt mindre tikking i gammel Forden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Tilpassa M50 motor og skal sette den inn i E30 min om noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Bytta viskosekobling, radiator og ekspansjonstank på gamle 520`n =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Ser der, det er mange som mekker bilen sin. Bra jobbet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Siden du bare nevner bilen så trenger det jo ikke å være Bmw . Du er velkommen . Siden fora er BMW. Derfor jeg ikke nevner BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Strukket nye 2,5kvadrat i dørene og bakover til hattehylla på coupen. Skal ta resten ikveld når jeg har fått dattra mi i seng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Flekket av bremseskjold fremme og bytta ut 18" D58 settet med 17" D58 settet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Sett ut vinduet om den stod i carporten. Og det gjorde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Sett ut vinduet om den stod i carporten. Og det gjorde den Du kan flytte ut og sove med den om du er redd for å miste bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Strammet håndbrekk i høyre bakhjul. Spylte bunnpanne og servosnekke med høytrykk steamer. Ble fint og rent til EU kontrollen. Byttet til M3 baklykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Byttet klimafilter, luftfilter, veivhusventilasjonsfilteret, renset ac, byttet olje. Skulle vaske bilen idag, men været sa nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå