codex Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 I dag fikk jeg kobla til den nye ledningen som måtte til for og bytte fra Bmw reverse radio til Bmw buisness CD Jevla tyskere med sin elsk for kassettspillere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erxzn Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Fikk montert sideblinkers i nedtona svart + svart/hvit emblem foran og bak bytta om angel eyes også ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Ikke en dritt! blei ståans og skru på en fattig sierra i hele dag:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 fikk montert M5 fangen og vasket bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Skrudde fra hverandre en topp jeg skal ha til planing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Stua vekk nye sommerfelgene på loftet, har problemer med og vente til neste sommer (Felgene ligger fortsatt i esken). 8,5" å 10" 18" med TÜV papir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 -Skrudd ut og overhalt varmeventil -Tectylert under + hjulbuer framme -Skrudd ut ABS-Pumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Tok nettopp ut motoren fra min 523, så får vi håpe at det ikke er lenge til det kommer en m52b28 motor oppi, med litt mer krefter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 testa bilvippa jeg kjøpte for lenge siden kjekt når man skal under bilen bror min sin bil forøvrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 haha awsome! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 -Skrudd sammen framdemperne -Slipt/lakket underdeksel på abs-pumpe -Pusset og grunna inni bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 bytta begge slangeklemmene på servohuset. de gamle holdt ikke tett lengre.. vaska også bort er herlig deig av gammel servo olje under huset..en lett motorvask etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Vinterdekk er påmontert.. Polering av sommerfelger står for tur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Polerte 1'ern utrolig hvor lan tid det tar egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Tatt motorvask, skifta til vinterdekk og montert rullgardin i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå