Uvdøling Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 knekt alle viftebladene på 523'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 -Montert abs -Rengjort gasspjeldet -Montert oljetemp sensor -Holder på å montere innsugsmanifoild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 - Demontert siste bærearm foran - Montert nye bærearmer på begge sider foran - Montert PF foringer i forstillinga - Bytta lenkearmene "kyllingbeina" - Tilpassa og sveisa eksos fra turbo og ut til bakpotte - Lodda og lagt om ledninger til bredbåndslambda - Delvis tilpassa nytt løp til trykkrøra før IC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Byttet lenkearmene idag. Det var helt ødelagt begge to. Jeg fikk klunkelyd når jeg kjørte over humper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Byttet lenkearmene idag. Det var helt ødelagt begge to. Jeg fikk klunkelyd når jeg kjørte over humper. Er det dem som går fra stabstag til demper? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 uff.. skal ut å bytte bunnpanne.. ork Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Byttet lenkearmene idag. Det var helt ødelagt begge to. Jeg fikk klunkelyd når jeg kjørte over humper. Er det dem som går fra stabstag til demper? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Det er nr.6 i dette figuret: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /11193.gif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Byttet hjullager bak og olje\filterskift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Byttet lenkearmene idag. Det var helt ødelagt begge to. Jeg fikk klunkelyd når jeg kjørte over humper. Er det dem som går fra stabstag til demper? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Det er lett å finne ut. Du trykker opp nedre lenkearm, så hører du metalllyden, dvs den er gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Jeg skiftet bremseklosser, bremseskive og kalipere idag Men hva kan årsaken vær når jeg bremser uten hender på rattet og den går til venstre? Jeg kan slippe hendene på ratte og biler kjører rett fram så det er tydeligvis ikke slitt dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 kan være mye... foringer, dempere, lufttrykk, hjulstilling osv... har noe drag til høyre på min men den kommer fra 4hjulskontroll og foringbytte idag så blir spennende å se om det hjelper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Solgte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 uff.. skal ut å bytte bunnpanne.. ork Igjen??? Har du begynt å abonnere på bunnpanner fra noen sted eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Skifta til vinterdekk på E46'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Ikke idag, men mandag: Kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå