Gå til innhold

Hva gjorde du med din bil idag?

mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

I går hadde jeg e61 inne på verkstedet en tur. Støvsuget og vasket litt inni den og la inn nye gummimatter i gulv og i bagasjerom.. I morgen skal den inn igjen og få nytt deksel under motoren samt en del av luftkanalen som fra fronten til kjøling av bremsene. Bestillt nye gassfjærer til bagasjeluke og nytt coupefilter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd og lufta i både oppover og nedoverbakker, men ikkje opna noko lufteskruer. Fannt ikkje nokon når eg dreiv på. Blei lei og kald av og skru i 15 minusgrader til slutt.. hehe :P

Hvordan lufta du systemet uten å åpne lufteskruen? Den er vell ganske obligatorisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd og lufta i både oppover og nedoverbakker, men ikkje opna noko lufteskruer. Fannt ikkje nokon når eg dreiv på. Blei lei og kald av og skru i 15 minusgrader til slutt.. hehe :P
¨

lufteskruen er jo på radiatoren.. plastskrue stjærne. Om du ikke åpner den så kommer ikke lufta seg ut av systemet, og du blir å plages resten av vintern;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨

lufteskruen er jo på radiatoren.. plastskrue stjærne. Om du ikke åpner den så kommer ikke lufta seg ut av systemet, og du blir å plages resten av vintern;)

Er ein 525tds så er ikkje lufteskrue oppå radiatoren. Kan være det er ei på vannpumpa kansje? Får ut og sjekka litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨

Er ein 525tds så er ikkje lufteskrue oppå radiatoren. Kan være det er ei på vannpumpa kansje? Får ut og sjekka litt..

ikke skrue på vannslangen inn i radiator heller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨

Skal være på det høyeste punktet. Som regel på termostathuset på litt eldre motorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fannt ingen lufteskrue på verken radiator eller over vannpumpe/termostat på den. Grunnen til at den blåser kaldt er at vannslangane som går bort på venstre side av vanntanken mot torpedoveggen er frosset. So står den og tiner seg litt så blir det nokk bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...