lienback Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Skiftet til reservedekk så kjørte jeg ut og svidde litt gummi ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 kul litn tråd dette. fikk vite at bilen er klart til eu.. så salg det lukter ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Testet Autoglym sin Metal Polish Shitt ! Det der var bare helt rått! Ja det ble bra, men jeg stod å gnikka i 1,5 time Luftmanifolden står for tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Monterte i armlen i e36`en,nesten ubrukelig uten Satt meg så i garasjen med en røyk å funderte på hva jeg skal gjøre med min nylig eugodkjente e39 som bare står der uten å bli brukt. Dårlige priser på de,så kjedelig å selge..' Åja,vasket vinterfelgene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 tok av venstre bakhjul i dag, skulle bytte fjørene som sitter på bremseskoa, de var ødelagte og rivd i filler hullene i skjoldet, da det satt uorginale fjører der, blir fikset i morgen, nye sko, og innvendig shine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Testet Autoglym sin Metal Polish Shitt ! Det der var bare helt rått! Ja det ble bra, men jeg stod å gnikka i 1,5 time Luftmanifolden står for tur Joda, Men fy faen og det er verdt det da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casle Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Fikk montert Eibach Pro-system fjærer og dempere samt Eibach krengingshemmere på min 120d... Jippi! MEN, ble ikke tid til å montere den nye krengningshemmeren bak (siden det visstok var et hel..tes mye jobb) så jeg har bare ny grovere Eibach krengingshemmer foran og den originale bak. Bilen ligger voldsomt mye bedre på veien, men jeg merker at bakenden ikke henger fullt med fronten. Uansett så merker jeg allerede at når den bakre krengingshemmeren kommer på om et par uker så blir dette VELDIG bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Gjort hos alf dette vel casle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casle Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Yes indeed, strålende service hos Alf! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Var der når han monterte eibach fjørene, seriøst og bra service der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 I dag har jeg bytta frontlyktene mine, til Hella facelift lykter med AE. Og satt i tåkelys ettersom det manglet(Men det er vist noe som må kodes om for og faktisk få tåkelysa til og virke:/ får vell ta turen innom Bavaria) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 I dag har jeg bytta frontlyktene mine, til Hella facelift lykter med AE. Og satt i tåkelys ettersom det manglet(Men det er vist noe som må kodes om for og faktisk få tåkelysa til og virke:/ får vell ta turen innom Bavaria) Ja, du må kode SA 0520-fog light for å virke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Kjørte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 brukte sjuern som bud-bil idag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Fått M pedaler, M handbrekkdeksel og M trekk til gir og handbrekk som skal monteres Så kommer vel M gulvmattene om ikkje altfor lenge heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå