spruddel Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Vasket den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Bytta ut skiltlyset bak, ene virka ikke og hadde lyst på Led Nå ble det pent vettu valget falt på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Fikk igjen bilen fra lakk:) så da venter fineværet så jeg får vasket resten av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 utvendig og innvendig rengjøring idag gitt. Kanskje legge på ett lag med skikkelig brasiliansk carnauba voks også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Vegardsen Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 sveiset i nytt stål i kanaler halve bakover/under på begge sider på min e36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 skrudde av mellomaksel eller hvertfall den siste delen av 3 deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 igår byttet jeg interiør i bilen (alcantara Vader) og monterte litt små plastikk som manglet her og der ! og i dag skal jeg dra og vaske den invendig og utvendig ! pluss muligens ta en titt på om jeg klarer og fikse fører stolen i m3n ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Hittil i dag har jeg montert komplett dashboard i min E34, og skal fortsette med å krangle med girstanga mi som går nedi mellomakslingen.. Noen tips på PM mottaes med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Ikke gjort noe siden den står å koser seg i garasjen, men har bestilt mtech-lister rundt baut, forhåpentligvis nye felger samt noe høytalere som skal monteres Groundzero sub blir det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 Kom hjem idag fra nordsjøen, kjørte en tur med bilen. Nå er det 4 uker fri, mange prosjekter skal gjøres -Ettermonter varmesete bak fra E38 - Lys på innensdør håndtak fra E38 - 12 v output på bagasjerom. - Gagarasjeåpner (homelink) fra E38 Det er spennede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Hadde tenkt å stramme håndbrekks bremsebånd på e39'en, men det tannhjulet som man skal stramme med kunne jeg ikke finne... lurer på om det har løsnet en gang i tiden. I så fall er det ikke rart at handbrekket ikke fungerer. Må nok ta av trommel og titte. La samtidig merke til at slangen fra bremserør ned til kalypter var det sprekker i... bør vel få byttet disse også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Fant ut at jeg har lekkasje på høgre side av radiatoren hvor vannet kommer inn fra motoren + at nå vil ikke motoren gå normalt etter at jeg starta den uten luftfilterboks skikkelig montert. Skikkelig nedtur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Fant ut at jeg har lekkasje på høgre side av radiatoren hvor vannet kommer inn fra motoren + at nå vil ikke motoren gå normalt etter at jeg starta den uten luftfilterboks skikkelig montert.Skikkelig nedtur. Falskluft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Håper på noe så "lett" Går det å koble fra tomgangsmotoren for å se at det ikke er den? Altså koble fra den ledningen som går til den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Håper på noe så "lett"Går det å koble fra tomgangsmotoren for å se at det ikke er den? Altså koble fra den ledningen som går til den? Les litt rundt på Bimmers og sjekk Eller så sprayer du startgass på slanger og sjekker etter falsk luft;) Men rart at den skal tulle etter du tok av luftfilter boksen og satt det på igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå