haybimmsen Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Eller han bare kobler memory lederen inn på plussen som styre speilet, da med er e ganske sikker på det funka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 ja at memorybiten får strøm hele tiden ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Ja, men trenger ikke å trekke opp noen fler ledere, kan bruke den +en som e der ifra førXD bare å laske deg på memoryen:p bra vi e enig wicky:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Da funker det Viste seg at det har vært folk inni døra der før og knekt ene klipset på en av kontaktene, så det var jo ikke strøm i kretsen der. Fikk mistanker om det når sentrallåsen ikke ville ned på den sida jeg bytta speil heller i dagtidlig. Åpna dørtrekket og fant en kontakt ute. Kobla den i og prøvde å kjøre speilet. Funka som fjell det! Eneste idiotiske var at kabelen var like langt på venstre som på høyre speil. Venstre krever lenger kabel fordi kabelen går helt opp i relèet man kjører opp og ned vindu og sånn i døra. På høyre går den bare til modul inni døra. Så jeg måtte jo klippe alle kablene og koble de i riktig lengde - men smal sak det når fattern er elektriker og har masse masse fint verktøy og lettvindt utstyr Også litt flaut at jeg har innfeldbare speil, men ikke visste det før nå. Funka ikke på gamle, så tenkte at jeg ikke hadde det. Men prøvde den lille firekanta knappen nå i dag, og jaggu la ikke speila seg fint inn til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Gjort "dette" idag, gjettelek! ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Bytta olje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Bytta olje? Meg du gjetter på? Nei, kjørt og byttet hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Du sa jo "gjett" så jeg gjetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Du sa jo "gjett" så jeg gjetta Hehe, trodde felgene var åpenbart, jeg, men bra gjetning. Ikke tid for oljeskift før om 13500 km, eller august neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Jeg lever i fremtiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 JAja... Slipa sveisepunkter og sømmer og hadde på første strøk epoxy, før sparkel i mårra.. Ny kanal på gang på e39'en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderse36 Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Skiftet begge bærearmer og kyllingbein foran på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Fikk en deilig bot på 760 kr etter å ha spist pizza litt for lenge. : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Dyr pizza da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Hehe ja. Skulle nesten tro at de parkeringsvaktene teller sekundene fra du har parkert til overtid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå