Gå til innhold

Hva gjorde du med din bil idag?

mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Bytta hjullager, bremseskjold høyre forran og begynnt å bytte Bærearmen....

Det var en utfordring da "hylsa" i navet fulgte med ut og det får jeg pokker ikke av den gamle bærearmen.

+Masse rengjøring. Utrolig mye dritt som samler seg opp under hjulbuen og de tinga som er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ladet batteriet med min nye CETEX MXS 5.0 POLAR lader, bra lader forøvrig.

Er det nødvendig å lade en så ny bil...?

Min bil står ubrukt 1-3 uker av gangen, disse nye bilene er storforbruker av strøm når de står ubrukt, derfor lader jeg ofte --- svært ofte --- dette har medført at jeg aldri har prøblemer med mine batterier. Slik er det med den saken... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ladet batteriet med min nye CETEX MXS 5.0 POLAR lader, bra lader forøvrig.

Er det nødvendig å lade en så ny bil...?

Min bil står ubrukt 1-3 uker av gangen, disse nye bilene er storforbruker av strøm når de står ubrukt, derfor lader jeg ofte --- svært ofte --- dette har medført at jeg aldri har prøblemer med mine batterier. Slik er det med den saken... :-)

Vel det skal ikke være nødvendig å ladde bilen din med ekstern lader selv om den er "stoforbruker" av strøm med det argument at bilen er ny.

Snakk med forhandleren din og hør om det ligger noen oppdateringer som forbedrer dette.

Jobber selv hos Kia-forhandler, og vi har oppdatert mange nyere Kia-modeller siden dette med sluking av strøm på langtidsparkering var et problem. Problemer er nå løst og ting er som det skal. Du skal kunne la bilen din stå urørt i 4 uker om det er så, men der skal likevell være grei spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...