rsemil Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 97 e39 tdsa Jeg har montert "ny" utetemp føler som jeg tok fra delebilen min. Nye pærer i skiltlys, har canbus så jeg ble lei av å høre på plinget om at check.numb.plate.light. Har hatt litt rødsprit i slangene fra kompressor til luftbelger for å hindre frysing. Ser ut for å funke. Bytta skiver foran, nye biltema skiver. Ikke fornøyd. Skjelver ved bremsing, så må få dreid av litt. Satt i ett annet batteri. Skal vel være 100ah på min bil. Satte i ett på 72ah, 650startah. Litt lite. Men får duge til januar kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Kjørte den varm igjen og fikk fylt på litt vinterdiesel. God bil. Jeg vasket bilen også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Ga den en grundig vask i går, og byttet termostat i dag. Deilig med ren og varm bil igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 monterte ny dynamo mandag, monterer ny dynamo i dag igjen.. ikke imponert over Valeo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Feilsøkte og fikk fjerna airbaglampe og festet en lokariskjerm som hadde løsnet på undersiden av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-A_84 Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Satt i nye tennplugger og nytt batteri å sjekket om den startet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Vasket bilen og la den ut for salg.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Byttet olje og gjort den klar for langkjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Har ikke gjort en dritt med bilen idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Montert nye bensinslanger og henta mellomaksel så det kanskje blir fyr på bilen i romjula.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdf Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Riktig nok en dag for sent, men kjøpte den i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Vaska den fri for salt og skifta en innsugsbelg som var på kanten til litt morken. Bedre å være førevar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Har kjørt den, tenkte å vaske, men e jo minusgrader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahoo Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 byttet alle traversforinger og foringer til diffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Fikset blinklys fremme på E30`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå