mudbug Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Monterte Ac Schnitzer pedalsett og belysning på interriør dørshåntak fra E38 750 IA http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=192989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer320 Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Fylt olje på girkassa, og skiftet filter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Vasket bilen og monterte M-emblet på grill:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 solgte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Syntes det så teit ut med slikt merkei grillen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 demontert planetens styggeste hengerfeste på e21 og noe andre jalla plater, skal momse den nå i løpet av uka, så blir det demontering og klargjøring for sveising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Feilsøkte ulelyd i mottorommet utelukke el vifte og ac reim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Vasket den, og fikk endelig montert dekselet til slepekrok som jeg fikk fra lakk i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Snakka med bmw og forhørt meg på pris på 4 nye M-tech dempere, + fjører framme.. Etterpå la jeg meg i fosterstilling og prøvde og sove litt. 18000,- ! Får trøste meg med at dem sikkert holder LENGE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Snakka med bmw og forhørt meg på pris på 4 nye M-tech dempere, + fjører framme..Etterpå la jeg meg i fosterstilling og prøvde og sove litt. 18000,- ! Får trøste meg med at dem sikkert holder LENGE! Har du lyst på pent brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Snakka med bmw og forhørt meg på pris på 4 nye M-tech dempere, + fjører framme..Etterpå la jeg meg i fosterstilling og prøvde og sove litt. 18000,- ! Får trøste meg med at dem sikkert holder LENGE! Har du lyst på pent brukt? Har lyst på nytt Hva har du og tilby da? Send meg en pm du så vi ikke roter til tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Jeg monterte ekstra 12v uttak i bagasjerom . Her er DIY: viewtopic.php?f=1&t=193670 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Rette på ene frontlampa som tydeligvis satt litt ute av posisjon.. Og fant ut av hvorfor ene bakruta ikke ville gå opp eller ned.. Knekte børster på motoren. Jævlig pikk å komme til, men fant ut av det, og lager nye børster imorra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 lånte den bort til fattern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Skulle ta av golvteppet da jeg fant ut at her har noen vært før å kuttet i det, noe mer rust fant jeg jo ( ikke overaska ) som blirt tatt i morra i 20 grader å strålende sol! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå