Johannes1993 Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Prøvde å fikse instrumentpanelet etter at jeg kukket det til. No success so far Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Fikk EU-godkjent bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Vasket den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Dro på skolen i dag med bilen, var der en halvtime for tidlig fordi jeg tenkte jeg skulle lese litt før timen starta. Satte meg i bak setet og tok frem boka. gikk 5 minutter før jeg duppa av og sovna. Timen starta 8.25 og jeg forsov meg i bilen til 12.30. FML. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 I dag ble dt lakkert kalipere, montert ny effektpotte, byttet toppdekselpakkning, byttet exos sennsor. Finjustert senk å montert sommerhjula Å bestilt nye slissa å borra skiva me greenstuff fram/bak snart klar for våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Dro på skolen i dag med bilen, var der en halvtime for tidlig fordi jeg tenkte jeg skulle lese litt før timen starta.Satte meg i bak setet og tok frem boka. gikk 5 minutter før jeg duppa av og sovna. Timen starta 8.25 og jeg forsov meg i bilen til 12.30. FML. hahah Hater når det skjer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Vasket den, men så ble den skitten igjen kort tid etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Dro på skolen i dag med bilen, var der en halvtime for tidlig fordi jeg tenkte jeg skulle lese litt før timen starta.Satte meg i bak setet og tok frem boka. gikk 5 minutter før jeg duppa av og sovna. Timen starta 8.25 og jeg forsov meg i bilen til 12.30. FML. hahah Hater når det skjer!! Hahaha Fikk ikke lest og læreren smalt til med en anmerkning Sovet godt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 komforten i bilen er på topp hører jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 komforten i bilen er på topp hører jeg Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 prøvd litt dekkdim på gode gamle e28n og sparket litt dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Fått igang ny bilen jeg bytta til meg i går, utrolig fornøyd! håper alt er igjorden nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Retting på g Sent from my TIG welder using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Så ikke ut som en videre enkel jobb - Montert nye coilovers - Justert hjulstilling - Fått seg en skikkelig vask så den er klar for sommerhjul i morgen :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 tok av hardtoppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå