oleo Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Skulle bytte bærekule venstre fremme på X5'en i dag før EU-kontroll... Men den hersens kula ville ikke av... uansett hva jeg prøvde med Jeg varmet og banket og kilet og bannet... men ikke en milimeter skulle den rikke seg. Så nå får jeg bite i det sure gresset og bestille verkstedtime i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 vask og nye skiltplater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Null hull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Ikke idag, men igår...Endelig byttet dempere på glassluka bak Tidkrevende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wbiter Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Skrudd av seter, midtkonsoll og støvsuget/vasket interiør, det trengtes. Pluss jeg fant en hel liten haug penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Tectyllert understellet, samt skiftet over til røde brembo race calipere Ble meget gromt nå bilder kommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 satte hengerfeste på cab'n, og begynte på å bytte en bærekule på den, nå ligger bærebrua og godgjør seg med litt wd40 til å presse ut kula imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Ettermonterte grøftelys og angel eyes på bilen i går:) Og tok en motorvask. Så idag blir det vask invendig og utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kliffen Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Overhalte kalipperne forann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Støvsuging og vask/støvtørking innvendig og mine nyinnkjøpte anthrazit stoff gulvmatter fikk seg en overflate behandling med Gtechniq I1 Smart Fabric Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 kjørte på rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Sto i depo på rudskogen. Så trist ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 var en runde i grøfta så måtte spyle ren bilen for gjørme møkkaglatt med nankang ns2 på såvidt bløt vei med masse pollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Ut med seter, konsoll og opp med gulvteppet. Begynnte på ett møkkaarbeide med å innstallere org ryggesensor og elektriske vinduer bak på Alpina B3en. Unevnelig drittjobb Var ment å legge inn ledningsnett til stor stereo og el ryggstøtte, men dette ble bare rett og slett for mye. Holdt på i tre timer og er enda ikke halvferdig- Neste bil skal være "FULLY LOADED". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Skulle bytte bærekule venstre fremme på X5'en i dag før EU-kontroll...Men den hersens kula ville ikke av... uansett hva jeg prøvde med Jeg varmet og banket og kilet og bannet... men ikke en milimeter skulle den rikke seg. Så nå får jeg bite i det sure gresset og bestille verkstedtime i stedet Prøv rustløser og slegge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå