Christobel Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 herma etter thomaszito her på forumet klistra alcantraskinn på de ikke fullt så fine trelistene må prøve å få tatt rundt girspaken og vennligst overse visegrip-tanga, wiren te panseråpnern røyk.. Hvor fikk du tak i dette? SKule gjerne gjort dette i min e46 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Hvor fikk du tak i dette? SKule gjerne gjort dette i min e46 også. http://www.ebay.com/itm/360679649728? Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christobel Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 http://www.ebay.com/itm/360679649728? Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Awesome. Skal handles asap Regner med at det kuttes til selv? Hvor stor er en av de? Holder med 1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Awesome. Skal handles asap Regner med at det kuttes til selv? Hvor stor er en av de? Holder med 1?Dritlett å legge på, må selvfølgelig ta av listene da klipp ut sånn ca, klistre det på, brett rundt kantene og skjær av overflødig stoff Holder nok i massevis med 1, den er 145x90cm. setter du 2 i antall får du 145x180, 3=145x270, osv Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robb Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 23 okt 2013 bayerische machewerk-logg, lokalizion: rett før postkassa..: 1991 e30. Tuuuring modell.. Idag hørte jeg en fæl metallisk subbelyd, rett før jeg kom hjem (heldigvis å ikke midt på e18 i rushen himm). Tenkte det var løst hjul, men nei. (får noia, vett!) Klosser var fine.. Tok av skiva. Tomt?? Det var ikke en dritt "inni" skiva til håndbrekket, så wiren og den lille braketten der hadde subba mye, knekt av no drit å... Skrapa no J##!#?!. I tillegg så jeg låseringen til hjul lageret var løs, hang å dingla mellom nav og lager, som et surt rognebær... Ble arg! #@!!#/??!#. Ikkje braa tenkte jeg. Så pella ned akseln å slo ut lageret. Bestilt nytt. I DET VÆRSTE REGNVÆRET JEG HAR SKRUDD I, NOENSINNE!!! Hehe... Sent from my LT25i using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 fekk montert enda ein diskant, så nå er det ikke lenge før jeg blir ferdig med annlegget,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Bytta girkasse og motorfester, fikk to like fører side motorfester(fy til gs) heldighvis så den ene gamle ganske fin ut. Gammel vs nye Gammel vs nye Derfor vifta slo hull i slangen ja! Måtte fylle på bensin med det siste av kroner på konti da det var rimelig billig! sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Tok av dørpanel på førerside fremme og fikk bytta ut knukket dørhåndtak som knakk her en dagen. Godt og slippe og rulle ned vinduet for og åpne døren fra utsiden når jeg skal ut av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Steamet bilen under i går , alle hjulkasser innvendig, la om til vinter dekk heldigvis mtech 17 toms på vinterhjula så går greit Løfte opp bilen med trucken på jobben å se om jeg trenger å spraye på noe tectyl noen steder skulle egentlig ha gjort det over hele , men dama og leilighet og golf 1 prosjekt stjeler tiden ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrollsVagen Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Fjernet rust i hjulbuer bak. 2 lag Brunox i påvente av 3 lag med Hammerite Er så unødvendig med all denne saltingen i Norges land som får bilene til å ruste så ekstremt JA! til mindre salting mer vanlig snøbrøyting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Tok av begge framsetene og fiklet litt med kablene til varme i seter, nå slår de seg ikke lenger, godt med varme seter på kalde dager Også tok jeg av sidepanelet i bagasjerommet og sjekket spylervæskebeholderen hvor GS mente var lekkasje, no way det var noe lekkasje der. Lille pumpen som suger væsken ut satt ikke tett mot hullet dermed fikk jeg alt over hullet rennende inn i bagasjerommet. Satt den ordentlig på plass og ingen dråpe kom ut lenger. Men ser trykket er for svakt, væsken bare renner langs bakvinduet, mulig pumpen er defekt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Montert armlen, utrolig kjekt ekstrautstyr! TrollsVagen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrollsVagen Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 har gått gjennom hva jeg trenger å kjøpe av bildeler når jeg skal til Tyskland neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrollsVagen Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Montert armlen, utrolig kjekt ekstrautstyr! Har selv dette i min bil, og det er en fryd å ha på lengre turer som fra Østfold og hjem til flotte Sunnmøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Montert armlen, utrolig kjekt ekstrautstyr! x2 på den! monterte det selv for ikke så lenge siden og er utrolig deilig ________________________ lakkert opp vinterfelga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå