Life Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Skiftet bremsesko begge sider bak, knirkeforing venstre bak, stabstag bak, bremseskiver begge bak og bakluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 satte på lmm igjen og tok en tur for å fjerne rust på bremseskivene på 323'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NoEvo Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Byttet dempertopper begge sider bak til oppgraderte utgaver med forsterkningsplater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Byttet begge tårnlager framme + obligatorisk nivåregulering stag til xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 igår kveld/inatt, prøvd å sette på datasprutet på turbo'n, men fikk ikke kontakt med pc'n men fikk kontakt idag, så nå er det lys i enden av tunellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Nytt Oljefilter, tatt ut mellomaksel (for bytte av opphengslager), tømt girkasse (for bytte av clutch, utløserlager og simmering i motor ut mot gir). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 kjøpt prøveskilter så jeg får frakta prosjektsbilen til sveising Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vronn Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Flusha automaten på min e39 etter Bmw 523iat's gode DIY. Gått 236.000 og var vel overmoden for ny olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 EU godkjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Fikk fjerna ulyden fra mellomakslinga og skifta mellomakslings foringa. Dekselet over potta hadde fått seg en smell og subba i akslinga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Tatt ut kasse, byttet clutch, simmering og sentreringslager (pilot bearing). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Monterte Alcantara taktrekk. Deilig følelse med sort tak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Monterte Alcantara taktrekk. Deilig følelse med sort tak.mye jobb? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Sladda i min 320i e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 strengt tatt fredag, men skifta olje og filter måtte selvfølgelig kløne det til litt på slutten, hadde fylt på og skulle peile, men røret te peilepinnen var ikke skrudd fast (én skrue i innsuget), så plutselig sto jeg der med rør og peilepinne i hånda, og flere liter motorolje utover verkstedgulvet... følte seg bra smart da ja ikke store summen egentlig, men sure kroner å måtte ut med for å ha glemt bort en skrue når jeg bytta glødeplugger... rant ut en del så måtte kjøpe ei ny 4liters kanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå