M3 Yngve Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Konge de stolene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Det var skikkelig tøft med de blå sømme på setene. La merke til en ting, og det var det avlange feltet oppe midt på frontruten, kan ikke huske å ha sett det på e9x før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchestr Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Fantastisk bil! Lurer veldig på hvordan det Harman Kardon anlegget låter. Fornøyd med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Det var skikkelig tøft med de blå sømme på setene. La merke til en ting, og det var det avlange feltet oppe midt på frontruten, kan ikke huske å ha sett det på e9x før. Gjør seg med de blå sømmene ja . Er også blå søm på velourmattene. Det avlange feltet du ser, er der for og plassere f.eks. bombrikke. Jeg har klimakomfortfrontrute (farget)som stopper solstråling. Den stopper også stråling/signaler fra f.eks bombrikke,portåpner osv. Derfor er det felt uten denne "filmen". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Fantastisk bil! Lurer veldig på hvordan det Harman Kardon anlegget låter. Fornøyd med det? Er mektigt imponert over lyden i Harman Kardon anlegget! Veldig glad for at jeg valgte det i siste liten. Er ett par stykker som har sittet inni bilen, og deres kommentar er at de aldri har hørt så klar og kraftig lyd i noen bil før (vel og merke med org. stereo i bil) . Det dunker ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Konge de stolene Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 se her ja grattulerer.. kan skrive under på at Harman Kardon anlegget funker hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Endelig fikk jeg til og legge ut ett par bilder til av interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 Har nå fått på Performance styling 313 felger og Hartge eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Nyydelig vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Strøken bil Har du vurdert motoroppgradering, eller synes du det er nok krefter i bilen..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Det der er sykt råe felger, vet om en i Tromsø området som har sånne.. sikle sikle! Men har hørt prisen på de, å det er herslig Ellers strøøken bil, og edition sport gjør seg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 rigga bra de felgene ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Det glemte jeg jo såklart å nevne i den første posten min; Performance felgene gjorde seg fantastisk bra på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Pen bil du har der! Felgene passet som hånd i hanske også... skulle likt å sett den lavere, men da er jo poenget med x-drive delvis borte. Ellers ser jeg at 1'rn min virkelig må få seg HARTGE eksos snart Fler planer for den her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå