RunE39 Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Arne Gulbrandsen AS skulle ha 11200 kroner for å skifte dempere, fjærer, fjærunderlag, støtputer, rør, hylster og lagër foran på min E39. For å skifte fjærer, dempere, underlag og topplager bak forlanger de 11400 kroner. Totalt 22600 kroner for hele jobben. Det hadde jeg ikke råd til så jeg bestilte alle delene på Koed.no og gjorde jobben selv i dag. Delene kom på totalt 5900 kroner og jobben tok akkurat fire timer. Det er første gang jeg bytter på en E39, regner derfor med at Arne Gulbrandsen AS gjør jobben på maks tre timer. Det betyr at de tar 16700 kroner for selve jobben, som er 5560 kroner timen. Er ikke det litt i overkant?
SweetBMW Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 NJaaaaaaa. de fakturerer nok deg litt mer for dela enn du får de for på koed. Mye koed selger er uoriginalt og det er billiugere Timespris på Bavaria\Stenshagen er 1950,-
DanielMK Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 NJaaaaaaa. de fakturerer nok deg litt mer for dela enn du får de for på koed. Mye koed selger er uoriginalt og det er billiugere Timespris på Bavaria\Stenshagen er 1950,- Er mekanikerene på Bavaria\Stenshagen utdannet ved universitet? .... Master i bilmekanikk? Skulle tru det når ein ser på timeprisen. Fytti hæ***** !
SweetBMW Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Hehhee.. de må da ha råd til å ha disse pene flisene de har i kunde mottaket.... Jeg fikk helt bakoversveis når jeg hørte prisen på hjullager skift.... Og med de prisene tar så burde det storma ut en frisør eller to for å fikse sveisen min !
tveita 0671 Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 arne guldbransen er dyre ja. men hvor stod du og gjorde jobben. er det noe sted man får leid bukk?
Robin L Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 kødder du eller, 1900 i timen. kanskje det er bilversted man bør satse på for å bli rik.... da er det verdt å bli litt møkkete selv innimellom ass. herregud. dobbelte av det de tar her nesten det.
RunE39 Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 arne guldbransen er dyre ja. men hvor stod du og gjorde jobben. er det noe sted man får leid bukk? Var heldig å kunne gjøre jobben hos en kompis som jobber på verksted.
RunE39 Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 NJaaaaaaa. de fakturerer nok deg litt mer for dela enn du får de for på koed. Mye koed selger er uoriginalt og det er billiugere Timespris på Bavaria\Stenshagen er 1950,- Enig i det, men hvis vi dobler prisen på delene, tar de fortsatt flere tusen kroner i timen. Ille er at de forlangte 6000 kroner for å skifte skiver og klosser foran samtidig. Når du skifter dempere/fjærer tar du så å si av disse tingene likevel og det er derfor ikke noe ekstrajobb...
nimitz Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Var selv tenkt og få et verksted til og skifte fjærer og dempere bak, til en mer hyggelig pris (kr 8700) Siden delene kommer på under 4000 så velger jeg og gjøre det selv. Blir et godt betalt arbeid for meg. Skjønner jo at et verksted må ta betalt for og kunne drive, men de prisene som tråstarter har fått er jo ganske drøy.
Hollabaloo Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 NJaaaaaaa. de fakturerer nok deg litt mer for dela enn du får de for på koed. Mye koed selger er uoriginalt og det er billiugere Timespris på Bavaria\Stenshagen er 1950,- Og timepris hos Autopower DA er 750 kr + moms
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå