PenguiN- Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 må bare spør, men hvordan er det å kjøre med m3 på vinteren egentlig ? slit å komme fram eller er det som å kjøre en helt vanelig bmw? grise fin bil du har kjøpt ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 må bare spør, men hvordan er det å kjøre med m3 på vinteren egentlig ? slit å komme fram eller er det som å kjøre en helt vanelig bmw? grise fin bil du har kjøpt ^^ disse er bedre enn "vanlig" iom at de har diff.brems. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Tar seg faktisk helt utmerket frem, men med vaskebrettføre på veier, isklumper og ganske lav bil må man tenke to tre ganger på hvor og når man ønsker ta en luftetur.. Ellers er dette en bil du tar deg bedre fram med enn de fleste nyere bmw "bruksbiler".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Dette var nice Knut! Vi får satse på et bimmertreff til sommeren. Ser jo ut som flere og flere skaffer seg M biler i området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Tar meg den frihet å legge ut noen bilder av bilene våre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 hehe, hvem har råest lyd av dere to ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 hehe, hvem har råest lyd av dere to ? Kommer vel ann på øret som hører Knut sin har litt mer høyfrekvent snerr fra eksosen, mens min har ett skikkelig brøl når man trør på. Knut har jo dessverre ikke K&N kit, så på innsugslyd må han se seg slått (ikke sant knut? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Tar seg faktisk helt utmerket frem, men med vaskebrettføre på veier, isklumper og ganske lav bil må man tenke to tre ganger på hvor og når man ønsker ta en luftetur.. Ellers er dette en bil du tar deg bedre fram med enn de fleste nyere bmw "bruksbiler".. Nei isklumper er noe dritt så du sier det blir bedre å kjøre hvis du har diff brems . Da må jeg skaffe det på neste bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 Absolutt bedre med diffbrems ja:) faktisk en helt annen verden, og bilen tar seg nermest fram som en 4hjulstrekker forhold til uten diffbrems.. Kenneth, du e hjertlig velkommen med bilder av de nydelige m3ne våre! Når det kommer til lyd så e æ å kenneth veldig fornøyd begge to trur æ har k&n innsatsfilter på min, synes det holder enn så lenge for min del. eisenmann på min og scorpion på kenneth sin. To veldig gode merker og kjent for fantastisk lyd begge to:D No har æ vært til innhandling av diverse utstyr som skal brukes for en skikkelig shining av biln i kveld! Hiv du dæ med kentø?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 Da har man vært å gjort rein bilen sånn passelig.. jeg gikk til handel av noe småtteri i dag for å holde bilen ok gjennom vinteren, men glemte det viktigste i kassa... detaileren jeg kjøpte... Heldigvis hadde jeg en kompis som tok i et tak og kom å lånte meg dette så ikke vasken bare ble en vanlig bilvask igjen:P Jeg stooorhandlet forvask i dag. nå er det nok mange som ikke er fan av avfetting her inne å det er jeg heller ikke så glad i.. men her i tromsø med veisalting og mye dritt i veiene er man bare nødt... da er det fint at jeg har for lengst funnet min favoritt avfetting, å det er turtlewax sin Prewash it eller hva den heter på småflaskene... denne fikk jeg tak i en 25L dunk av i dag å det til en veldig grei sum på 1400kr! Jeg ønsker fortelle dere som ikke har brukt denne afettingen eller dere som ikke bruker i det hele tatt og er redd for lakk/lister/plastikk osv. DENNE avfettingen kan du trygt bruke! Den stivner ALDRI! å ligger som en GEL på bilen. Kan stå på bilen fra 2min-3døgn! å det beste av alt! DEN VIRKER! Ellers, resultatet ble ganske bra, men bildene dårlige... Glemte også ta bilder etter detailern var brukt på bilen. Mye steinsprut i front på bilen, dette vil bli lakkert opp til sommeren. Emblem blir byttet forran, satt på bak og kanskje kommer det ///M3 på hekken også! I morgen tidlig blir det oljebytte:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Liker denne bilen veldig godt!! Hvor fikk du skaffet avfettinga? Det trengs i trøndelag også da det er vm i salting til tider. Tar denne sånne små orange prikker (hvit bil) som kommer etter saltinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Gratulerer med drømmebil! Ser meget bra ut Når det gjelder avfetting har jeg god erfaring med Prick bort. Denne skal også være snill mot voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Hei og takk skal du ha:) Har også brukt mye prickbort, men den funker ikke noe bedre enn denne avfettingen. Samtidig gir den ofte stygge merker i plastikk og tørker alt for fort.. Den lukter sterkt og er ikke noe særlig å jobbe med innendørs.. Avfettingen kjøpte jeg på bilxtra men fikk spesialpris.. Tror den egentlig koster rundt 18-1900kr for 25l. Dersom du ikke kjenner noen som jobber i denne kjeden og kan gi deg godpris mener jeg at bmwccn har rabbatt hos bilxtra du kan bruke om du er medlem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 å seee så lyst den har på carbon emblemer forann og bak:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå