Gå til innhold

Org.98 E36 M3 RIP. NY ///M-BIL I GARAGEN! Org.05 E46 M3

Anbefalte innlegg

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enig med de fleste her. Dropp bakrutesenkeren og solfilmen. Behold bilen original og clean.

Ang. smg kassen, tenkte jeg mer på hvordan denne (første generasjon SMG) var. Har kjørt smg et par ganger selv og synes det er veldig greit når du kjører aktivt, men liker det ikke så veldig når du kjører rolig. (Dette gjelder da SMG andre generasjon).

Helt enig i at det er mye bedre enn automat, men fremdeles ikke sikker på om jeg liker det bedre enn manuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg oppdatering med nye bilder! :D

Etter ca 10 timer med vasking, rubbing og polering et tiden kommet for noen bilder! Nå ser lakken ut som den kommer rett fra fabrikk... :o har ÈN knøttliten ripe på siden av bagasjelokket, men fikk den nesten helt bort.. ellers så er alle vaskeriper så godt som fjernet! ;D (har vært pirkete!)

Har forsøkt å ta mange nærbilder så dere kan se..

Håper dere liker det like godt som meg.

e4ft11cq5he688npt643.jpg

qyu8bnl63vfnbq9cg2ss.jpg

xgq27vtjtl2va476gqw9.jpg

b5ay8d5j6mp6ltnc5mxf.jpg

m18nu3o3j44vq953l3av.jpg

1ptbgsibcjq3l183w7ys.jpg

d4bn5ltm14j0yfgxtium.jpg

q0ogw0vscv2griqgl312.jpg

s548huhwnc95ce3s0amr.jpg

rz3jbunkntmgllmh7d8z.jpg

Flere bilder:

s19rhtdwvv2zlzrofgh2.jpg

v70838cq8kitfjd5ymqk.jpg

omx00m5w2d40wsncieb6.jpg

oaonqmx3v05d89wdc1f3.jpg

nxse2er09uwhdh7jtvbk.jpg

71ibu0lnw0zfxusx2bam.jpg

pnxtl606l4ebom2ef7jg.jpg

3ubualwz2b43qesmx27d.jpg

vbpmv5zh915twzz1vvvt.jpg

96d3u24cp0ydnw3jbyib.jpg

8iqhku2b9r60vx6v12hc.jpg

nnqllorxmbkenu6ypz6s.jpg

tujomr1dnl64trs9fft8.jpg

2dbjjs02lopiyr9yb71x.jpg

Stolt av å kunne si at lakken er orginal fra bilen var ny! ingenting er opplakert:D

Bilder er dessverre bare tatt med Mobiltelefon (DesireHD)

Ikke redigert og rykende fersk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det skal jeg:) Dette er babyen min for å si det sånn..

Akkurat nå begynte det å regne litt smått her i Tromsø:( Jeg som hadde så lyst å kjøre en liten tur og vise fram skapningen..

Kom akkurat på en ting til jeg skal gjøre. Skal bytte til silver pærer i blinkers forran, slik at man ikke ser gult i glassene..

Btw:

Dersom noen her inne har liggende eksos fra eisenmann som er tilnermet strøkent er jeg interessert! Helst 76mm.

Noen som har erfaringer med å tilpasse dette for M-difusern? Ønsker å tilpasse det slik orginaleksosen er, ca en cm kortere stuss på venstre side slik at den kommer i kant med difuseren.. Vil at det skal se mest mulig orginalt ut..

+ Bare meg som har problemer med å se bilder i forumtråder? får ikke sett noen bilder, står bare loading på dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående innkorting av Eisenmann så bør da ikke det by på noe problem. Røret e jo polert rutfritt, så om du kapper det på skikkelig vis, fjerner overflødig matriale og polerer igjen så bør jo det se strøkent ut. Problemet kan være på de det står Eisenmann bak på røret..

Men det peneste blir nok om du har tilgang på tig, så kapper du inne ved potten, korter inn og sveiser det sammen inne ved potten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var det siste som var planen min.. Leverer eisenmann sprt/racing kat også?

Klarer ikke finne dette på noen nettsider.. Vurderer kanskje supersprint racing kat om jeg ikke finner eisenmann. Eventuelt har jeg hørt at det skal være en annen type jeg ikke husker navnet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...