BMW-Coupe Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Drømmebilen min gitt! Her er det bare å fortsette det fine arbeidet til tidligere eier som nevnt over her. Håper noen river av bakrute senkern vis du bestemmer deg for å ha den på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Rett og slett nydelig bil du har skaffet deg Knut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Nydelig bil! Elsker det interiøret det! Er ikke heelt hypp på gearboxen, men også det eneste som trekker ned. Gratulerer med et pent eksemplar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Enig med de fleste her. Dropp bakrutesenkeren og solfilmen. Behold bilen original og clean. Ang. smg kassen, tenkte jeg mer på hvordan denne (første generasjon SMG) var. Har kjørt smg et par ganger selv og synes det er veldig greit når du kjører aktivt, men liker det ikke så veldig når du kjører rolig. (Dette gjelder da SMG andre generasjon). Helt enig i at det er mye bedre enn automat, men fremdeles ikke sikker på om jeg liker det bedre enn manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abbath Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 sinnsykt fin bil;) tech wax 2.0 er og anbefale, brukte den på min og ble veldig fornøyd med resultatet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Da har jeg oppdatering med nye bilder! Etter ca 10 timer med vasking, rubbing og polering et tiden kommet for noen bilder! Nå ser lakken ut som den kommer rett fra fabrikk... har ÈN knøttliten ripe på siden av bagasjelokket, men fikk den nesten helt bort.. ellers så er alle vaskeriper så godt som fjernet! ;D (har vært pirkete!) Har forsøkt å ta mange nærbilder så dere kan se.. Håper dere liker det like godt som meg. Flere bilder: Stolt av å kunne si at lakken er orginal fra bilen var ny! ingenting er opplakert:D Bilder er dessverre bare tatt med Mobiltelefon (DesireHD) Ikke redigert og rykende fersk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Da kom jeg akkurat på at jeg glemte polere eksosen... Får vel ta det senere i dag, nå blir det noen timer søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Bra jobbet! Fortsett å hold den slik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Takk, det skal jeg:) Dette er babyen min for å si det sånn.. Akkurat nå begynte det å regne litt smått her i Tromsø Jeg som hadde så lyst å kjøre en liten tur og vise fram skapningen.. Kom akkurat på en ting til jeg skal gjøre. Skal bytte til silver pærer i blinkers forran, slik at man ikke ser gult i glassene.. Btw: Dersom noen her inne har liggende eksos fra eisenmann som er tilnermet strøkent er jeg interessert! Helst 76mm. Noen som har erfaringer med å tilpasse dette for M-difusern? Ønsker å tilpasse det slik orginaleksosen er, ca en cm kortere stuss på venstre side slik at den kommer i kant med difuseren.. Vil at det skal se mest mulig orginalt ut.. + Bare meg som har problemer med å se bilder i forumtråder? får ikke sett noen bilder, står bare loading på dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Jeg ser heller ingen bilder. Tror serveren er nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Funker nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Angående innkorting av Eisenmann så bør da ikke det by på noe problem. Røret e jo polert rutfritt, så om du kapper det på skikkelig vis, fjerner overflødig matriale og polerer igjen så bør jo det se strøkent ut. Problemet kan være på de det står Eisenmann bak på røret.. Men det peneste blir nok om du har tilgang på tig, så kapper du inne ved potten, korter inn og sveiser det sammen inne ved potten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 Ja, var det siste som var planen min.. Leverer eisenmann sprt/racing kat også? Klarer ikke finne dette på noen nettsider.. Vurderer kanskje supersprint racing kat om jeg ikke finner eisenmann. Eventuelt har jeg hørt at det skal være en annen type jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 meget pen bil dette, et prakt eksemplar av en e36 m3! bra du tar vare på den, og fortsett med det. supersprint har racing kat som ikke koster skjorta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå