Leadfoot Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Utrolig pent eksemplar ut i fra bildene! Lakken er i utrolig god forfatning til å ha gått såpass langt. Dokumentert bensinforbruk fra dag 1, haha! Må være eldre enn 59-modell han som har hatt den, kun den eldre garde som er SÅ pertentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
532is Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Hadde jeg vært på utkikk ettersøndagsbil så ville denne vært en favoritt, prisen er også rett. Generelt så synes jeg at folk får gjøre hva de vil med bilene sine, jeg bryr meg ikke, men om man klasker på ekstra plast på denne fortjener man juling, hver dag til både faste og tilfeldige tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Hadde jeg vært på utkikk ettersøndagsbil så ville denne vært en favoritt, prisen er også rett.Generelt så synes jeg at folk får gjøre hva de vil med bilene sine, jeg bryr meg ikke, men om man klasker på ekstra plast på denne fortjener man juling, hver dag til både faste og tilfeldige tider Jeg hadde lett klaska alpinaleppe, felger og senk på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Alpina og m-tech er jo "lovlig" plast i denne sammenhengen, vil jeg mene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Herregud for en åndsvak pris. Skjønner ikke hva folk tenker på. Er en nydelig bil, for all del..Men 90.000.- for en E30 325i er tilbakestående. Hadde det bare vert en sjeldnere bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Litt Rieger er vel ikke til å forakte? Rieger fangere, M3 spoiler og klarglassbaklykter + angeleyes så hadde denne blitt tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Herregud for en åndsvak pris. Skjønner ikke hva folk tenker på. Er en nydelig bil, for all del..Men 90.000.- for en E30 325i er tilbakestående. Hadde det bare vert en sjeldnere bil.. Hva får man egentlig for 90000 idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Litt Rieger er vel ikke til å forakte? Rieger fangere, M3 spoiler og klarglassbaklykter + angeleyes så hadde denne blitt tøff! Ironimodus får jeg virkelig håpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Er nok mye ironi i det innlegget om du ser på e30'n hans Kan være sønnen til første eier som selger da, siden han er født i 59 Hadde lett kjøpt den jeg for 90.000 Med mindre det er sånn rust på den som jeg fant på min som bare skulle ha noen rust roser i lakken og rustne framskjermer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Vil ha! Må være så sykt deilig med en helt org og urørt E30...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Vil ha! Må være så sykt deilig med en helt org og urørt E30...! Det er et godt utgangspunkt å bygge på. Her var mitt utgangspunkt: Tidligere eier var en eldre mann som hadde tatt alle reparasjoner på verksted. Det var med andre ord ingen jallamekk å ordne opp i og alt som er gjort med den i ettertid kjenner jeg godt til siden jeg har gjort det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Hva betalte du yngejos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Den var fin ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå