Syvert Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 er ikke jaro bil du skal avlegge et besøk? det er moro å handle ny drømmebil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 er ikke jaro bil du skal avlegge et besøk? det er moro å handle ny drømmebil:) Har stått og siklet der en del ganger ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Du... Det er jo GS treff på Bud 4. juni... Ta med deg dama og blir der og få med deg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Det er jaro bil, ja. Håper ingen vet om noe negativt om den bilen og jaro bil, for da setter det en demper på denne fantastiske dagen. Miklysa: har du noe hyggelig info om bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Du... Det er jo GS treff på Bud 4. juni... Ta med deg dama og blir der og få med deg det? Åh..jeg skulle egentlig ventet 2 dager med hentingen, skjønner jeg. Nei.. Klarer ikke vente;p. Og mads, du vet jo hva dama syns om bilen... Og biler generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Grattis med nok en grombil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Gleder meg til bilder...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 du skulle kjøpt bruttern sin! Sparer jo mutcho Grattis med bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Si fra om du skal ut på hamar og lufte den i kveld Jon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Gratulere med rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 du skulle kjøpt bruttern sin! Sparer jo mutcho Grattis med bil! Takk for det. Ja, men den manglet 3 kriterier - EDC, Mdrive og carbontak. Ellers hadde det vært et kupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Gratulerer med grom vogn! (ikke at den gamle ikke var grom altså) Har du noe specs på ess planene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 BILDER... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Får håpe ny-eieren til den nydelige E46en tar videre godt vare på den:) Dette var et merkelig kapittel. Tidligere denne uken, så ble både jeg og "kjøper av E46 M3" enige om pris og alt var klappet og klart til at den gode gamle M´n skulle få ny eier. ,,,,men så ble jeg målløs. Igår (himmelsprettdagen), så møtte han opp og virket fortsatt like interessert. Helt til han skulle prute.... Vi hadde blitt enige om 555k (inkl. begge to eksosanleggene, men uten vinterfelgene). Han ville ikke gi meg 500 000,- engang. Det er forsåvidt greit, men da jeg hadde bestilt flybillett og satt av hele formiddagen for å yte ekstra god service rundt salget av E46´n, synes jeg det ble litt useriøst. Vi hadde jo blitt enige om pris og han sa han ville ha bilen. Jeg holdt på side bilen til han til tross for at det er/var 3 andre som hadde vist interesse. Heldigvis for meg var også JARO bil interessert. Jeg ante en smule dårlige vibber da "kjøper av E46 M3" sa i slutten av en setning, dagen før han kom, at det uansett ville bli en fin dag for ham - samme om det ble salg eller ikke. ..Derfor avtalte jeg med Jaro en nødløsning. (innbytte hos han). ..Og sånn endte det. Jeg kom meg ikke fra Hamar før kl 1300 idag. Flybilletten var det bare å glemme, for nå var det bare å kaste seg inn i bilen - på vei til Ålesund :D Jeg legger ut noen bilder av turen dit. Jeg mistenker nå at han kun ville prøvekjøre... og det fikk han jo selvfølgelig. (Jeg holder navn og opprinnelse hemmelig, da han var en hyggelig kar. Og jeg er ikke ute etter å trakassere noen ) Og bilder har jeg ikke fått lagt inn på dataen engang. Det kommer bilder ila morgendagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå