gaasen Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Gratulerer med en bil som er grommere enn de fleste er klar over! Den historien din grenset nesten til en Bil-Erotisk novelle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Takk for alle gratulasjonene. Og morro å få såpass hyggelige tilbakemeldinger på historien Nå kommer det endelig bilder.. (det gikk dårlig.... verken imgPlace.com eller imageshark tar imot bildene. Mulig problemet ligger i macen. Jeg får bare vente til bimmers sin opplasting fungerer igjen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Perverst.. Ikke mer å si om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 bildr.no flickr.com photobucket.com er alle gode bilde servere funker meget bra! få ut mer bilder ! heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 Har nå prøvd bildr.com, flickr, photobucket, imageshark, img, tinypic.com og alle har gitt meg feilmelding om ukjent/feil bilde fil. Jeg skjønner ikke.. ? Jeg har lagret de som jpeg. postimage.org fungerer! Det tar bare veldig lang tid.. (edit 30 min senere). Det fungerer ikke. Får bare opp 2 av 11 bilder. Ingen er over 3mb. Alle er .jpeg Flere bilder kommer ImageShack.us ImageShack.us ImageShack.us ImageShack.us ImageShack.us Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Rått! Synes du valgte den riktige fargen og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Fiiine liten historie. Fikk litt "blod i bamsen" når jeg leste hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Tar du deg en tur ned til Flisa en gang i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Utrolig fin bil. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Liker Space Gray svært godt! Den fremhever linjer og former på en grasiøs måte..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pisani Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Sitter her med gåsehud etter å ha lest historien din, haha! Gratulerer så meget, en virkelig heftig drømmebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 Rått! Synes du valgte den riktige fargen og Er glad jeg ikke valgte hvit. Det blir kjedelig i lengden, tror jeg. Fiiine liten historie. Fikk litt "blod i bamsen" når jeg leste hehe Hehe. Tar du deg en tur ned til Flisa en gang i nærmeste fremtid? Skal kanskje ned til martn. Jeg kan plinge på deg da! Utrolig fin bil. Gratulerer! takk! Liker Space Gray svært godt! Den fremhever linjer og former på en grasiøs måte..! Veldig enig. Sitter her med gåsehud etter å ha lest historien din, haha! Gratulerer så meget, en virkelig heftig drømmebil! Morsomt at du satte pris på den Jeg satte også pris på å skrive den da jeg gjenopplevde det mens jeg skrev. Det er noe jeg kommer til å huske resten av livet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Nydelig bil! flott med bilder! vil se flere:) Den historien din var nesten litt pervers. Takk for at du delte den med oss!! Ikke vanskelig å leve seg inn for å si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Peent såå pent! Mere bilder, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå