Skilbert Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Da har jeg kjøpt meg min første bil. Valget ble en 1991 modell E30 325ixT. Bilen er i forholdsvis god stand i forhold til alderen, men har litt å fikle med da Skal få byttet fordørene pga rust nederst og sveise rust i batterikasse, fjerne noe rust på panser og bakluke også og sikkert litt lakkering. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Ris/ros? Forslag til endringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Jeg ville holdt den så original som mulig, og fikset opp evt skavanker som måtte finnes, og shine bilen! Da er du en bil som er/vil bli en klassiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Fin bil dette Jostein Sant som Jørgen sier, dessuten er det vanskelig å finne senkesett til firehjulstrekkerne har jeg hørt, så får ikke laget noe "stance" som de fleste E30r har. Fikse småfeilene, lakk og felger, så er du der Evt ting som bare kan fjernes enkelt, slik som gul lyktefolie. Men tror sorte DE lykter er kulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Hold den gående med jevnlig vedlikehold, kjør og kos deg! Det vil være det greieste i lengden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Ser ut som en veldig fin bil, og gratulere med en rå førstebil da! Ville også holdt denne mest mulig orginal, å bare holde ting best mulig stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 gratulerer med en flott e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Takk takk Det er egentlig det som er planen med bilen, holde den så orginal som mulig, men sikkert freshe opp litt ditt og datt etterhvert som jeg får tid. Har ikke lappen enda, men har kjørt den en del alikevell og er strålende fornøyd Ellers så mangler jeg en vinterfelg (like som sommerfelgene som man ser på bildet), så hvis noen skulle ha en sånn liggende er det bare å ta kontakt! Legger med ett blide fra helgen, bilen fungerte godt som trekkdyr for diverse båter også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Deilig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Grattis med en genial bil. Har samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Takk takk Har fått tak i min kjempe lange utstyrliste: S288A - LT/ALY WHEELS S320A - MODEL DESIGNATION, DELETION S354A - GREEN STRIPE WINDSCREEN S400A - SLIDING SUNROOF MANUAL S410A - WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT S413A - LUGGAGE COMPARTMENT NET S423A - FLOOR MATS, VELOUR S428A - WARNIG TRIANGLE S510A - HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM S556A - EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY S652A -BMW BAVARIA C II S681A - DACHANTENNE S690A - CASSETTE HOLDER L801A - GERMANY VERSION Vell, noe er det hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Som allerede nevnt, sorte lykter er fint. Syns jeg iallefall.. Skal du evt vurdere senk engang må du forsikre deg om at drivknutene foran er som nye. Og et annet forslag, gled deg til vinterføre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Liker sorte lykter selv, og tenker på sorte nyrer. Tror det kan bli bra, er jo ikke så dyrt heller Den skal være senket 40 foran av forrige eier! hehe, har gledet meg til vintern en stund allerede, jeg ! Tenkte å ta den med på en sjekk hos Bavaria relativt snart, så jeg vet nyaktig hva jeg kan regne med forover.. Klonker litt i diffen bak når clutchen slippes litt brått, men vet ikke om dette er vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Gratulerer med kul førstebi. Hadde nesten helt lik selv når jeg var 18. Morsomme biler! Er temmelig sjeldne biler så ta godt vare på den. Blir kul med bare felger og litt såtteri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå