Gå til innhold

Førstebil - E30 325iXT - solgt

Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg kjøpt meg min første bil. Valget ble en 1991 modell E30 325ixT. Bilen er i forholdsvis god stand i forhold til alderen, men har litt å fikle med da :) Skal få byttet fordørene pga rust nederst og sveise rust i batterikasse, fjerne noe rust på panser og bakluke også og sikkert litt lakkering.

Bilder:

21djbfpxivm3ylpz9w50.jpg

gkus930b1ddxhctu1sw3.jpg

pgwh9uf084zxezlodkgl.jpg

ifbdmukf0b93rvrzirze.jpg

gt6zd8xs5sfs8qswpjgk.jpg

2t9vhcegm1i5dnr8kfri.jpg

6rtn3cu83t8xagag68v8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil dette Jostein :D Sant som Jørgen sier, dessuten er det vanskelig å finne senkesett til firehjulstrekkerne har jeg hørt, så får ikke laget noe "stance" som de fleste E30r har. Fikse småfeilene, lakk og felger, så er du der :) Evt ting som bare kan fjernes enkelt, slik som gul lyktefolie. Men tror sorte DE lykter er kulere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Det er egentlig det som er planen med bilen, holde den så orginal som mulig, men sikkert freshe opp litt ditt og datt etterhvert som jeg får tid. Har ikke lappen enda, men har kjørt den en del alikevell og er strålende fornøyd :mrgreen:

Ellers så mangler jeg en vinterfelg (like som sommerfelgene som man ser på bildet), så hvis noen skulle ha en sånn liggende er det bare å ta kontakt!

Legger med ett blide fra helgen, bilen fungerte godt som trekkdyr for diverse båter også..

1ilutxho4uxtflvdkdfa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Takk takk :)

Har fått tak i min kjempe lange utstyrliste:

S288A - LT/ALY WHEELS

S320A - MODEL DESIGNATION, DELETION

S354A - GREEN STRIPE WINDSCREEN

S400A - SLIDING SUNROOF MANUAL

S410A - WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT

S413A - LUGGAGE COMPARTMENT NET

S423A - FLOOR MATS, VELOUR

S428A - WARNIG TRIANGLE

S510A - HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM

S556A - EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY

S652A -BMW BAVARIA C II

S681A - DACHANTENNE

S690A - CASSETTE HOLDER

L801A - GERMANY VERSION

Vell, noe er det hvertfall 8)

sqfpurx3ah211oecy5tb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker sorte lykter selv, og tenker på sorte nyrer. Tror det kan bli bra, er jo ikke så dyrt heller :) Den skal være senket 40 foran av forrige eier!

hehe, har gledet meg til vintern en stund allerede, jeg !

Tenkte å ta den med på en sjekk hos Bavaria relativt snart, så jeg vet nyaktig hva jeg kan regne med forover.. Klonker litt i diffen bak når clutchen slippes litt brått, men vet ikke om dette er vanlig? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kul førstebi. Hadde nesten helt lik selv når jeg var 18. Morsomme biler! Er temmelig sjeldne biler så ta godt vare på den. Blir kul med bare felger og litt såtteri :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...