Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo samme typen bil, bare at min er hvit og litt mindre motor. Jeg har bare sota ruter å kobla opp sub og forsterker så jeg fikk skikkelig donk-donk + fine sommerfelger! :roll: Disse bilene trenger nødvendigvis ikke å styles med så mye dilldall, de passer best original, det mere iallefall jeg... Men angeleyes i alle 4 lykter og kanskje i ditt tilfelle, siden bilen er mørk, kunne du jo sota baklyktene. Men er utrolig hvor mye en polish og fine felger gjør med de bilene der :) Men er litt misunnelig på at du har 4x4 må jeg jo si.... :P

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg synes også disse bilen er best ganske orginale, tenker på sorte nyrer og mørkere lykter foran og bak.. men det forbli etter jeg har kjøpt vinterfelger og fiksa dørene :) Hehe, kan være praktisk med drag på fire hjul noen ganger, men er nok ikke ofte jeg får bruk for det.. hvilke sommer felger kjøpte du ? Er det noen bilder av din her inne ?

• 1 month later...
Skrevet

Da har jeg kjøpt nye felger :D Det er Borbet T felger (J9 r16 et30 4x100) med dekk 215/40 r16.. Det er alltid gøy! Bilen står jo på stylter, men orker ikke å senke den enda hvertfall...

Bilder :)

tpchwesvbd474nmd9jdo.jpg

bs55c7g6n98x6eg8t2b5.jpg

3g7y65lj8n75ogm1cjxg.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Ble bra det der! :) Alltids artig å få den litt lenger nedpå, men hadde det vært min bil hadde jeg faktisk ikke giddet å koste på dette før evt. det trengs et fjørbytte.

Skrevet

Takk gutter :) Gjør nok som du sier, gidder ikke å fikse noe som ikke er ødelagt! Hvertfall ikke med mindre jeg skulle vinne i lotto..

Ser ut til at det blir noen sorte nyrer til helga også, så da kanskje jeg får noe å skrive om her :)

Skrevet

Er ikke spesielt glad i sorte nyrer, men nå er jo alt av listverk på bilen sort så blir jo ikke totalt kræsj. Selvom jeg synes nyrene på BMW skal være chrome! Litt kontraster i fronten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...